Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Organizarea evaluarii profesionale pentru personalul platit din fonduri publice

de Ioana Stoica 11 Aug. 2014 1269 1

Organizarea evaluarii profesionale pentru personalul platit din fonduri publice
Evaluarea personalului platit din fonduri publice este reglementata de Legea nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, publicata in Monitorul Oficial nr. 877 din 28 decembrie 2010.


Conducatorul institutiei publice are obligatia de a include procedura evaluare a salariatilor in cuprinsul regulamentului intern, care va fi adus in mod obligatoriu la cunostinta tuturor salariatilor.

Angajatorul are dreptul sa stabileasca obiectivele de performanta individuala, precum si criteriile de evaluare a realizarii acestora, potrivit art. 40 alin. (1) lit. f) din Codul Muncii. In plus, angajatorul are obligatia de a introduce in regulamentul intern aceste criterii, dar si procedurile de evaluare profesionala aplicabile salariatilor unitatii.

Scopul organizarii evaluarii salariatilor platiti din fonduri publice se refera la la promovare si salarizare, reglementata prin Legea-cadru nr.284/2010.
 
Promovarea in grade sau trepte profesionale imediat superioare se face din 3 in 3 ani, in functie de performantele profesionale individuale, apreciate cu calificativul "foarte bine", cel putin de doua ori in ultimii 3 ani, de catre comisia desemnata prin dispozitie a ordonatorului de credite bugetare, din care fac parte sindicatele sau, dupa caz,
reprezentantii salariatilor.

Evaluarea angajatilor bugetari se realizeaza in functie de responsabilitatile postului, munca depusa, cantitatea si calitatea acesteia, importanta sociala a muncii, rezultatele obtinute, dar si dupa urmatoarele criterii:
 
- cunostinte si experienta
- complexitate, creativitate si diversitatea activitatilor

- judecata si impactul deciziilor
- influenta, coordonare si supervizare
- contacte si comunicare
- conditii de munca
- incompatibilitati si regimuri speciale

Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

1 comentarii
EDILICA 12-Aug-2014 11:20:23
Daca s-ar respecta principiile legale, f.bine ar fi. Dar ... calificative f.b. primesc si lingaii/pilosii incapabili/incompetenti, si sunt afectati sisufera ceilalti.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit