Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Regulamente obligatorii pentru institutiile publice

de Marius Matei 14 Aug. 2015 2449

Regulamente obligatorii pentru institutiile publice
Institutiile publice au datoria de a redacta regulamentele interne si de a le aduce la cunostinta tuturor angajatilor.


Multe dintre sanctiunile aplicabile personalului platit din fonduri publice se regasesc in regulamentele interne ale institutiilor publice, asadar angajatii au dreptul de a fi informati cu privire la acest aspect.


Iata care sunt regulamentele obligatorii pentru institutiile publice:


Regulamentele interne

Realizarea misiunii entitatii publice sau realizarea unei anumite activitati, presupune respectarea tuturor regulilor si normelor care ii sunt aplicabile. Pentru ca toate aceste reguli si norme sa poata fi respectate, persoana responsabila de indeplinirea misiunii, dar si personalul de executie direct implicat, trebuie sa le cunoasca cu exactitate.

Necunoasterea tuturor regulilor si normelor ce trebuie respectate va avea drept rezultat fie neimplementarea, fie implementarea unor instrumente specifice de control intern care vor permite ca, in executarea misiunii, sa fie posibila comiterea de neregularitati, contraventii sau chiar infractiuni.

Regulamentul de organizare si functionare (ROF)


Reprezinta documentul cu caracter normativ prin care se reglementeaza structura organizatorica a entitatii publice si a subdiviziunilor sale, se stabilesc si se repartizeaza activitatile, atributiile, competentele, nivelurile de autoritate, responsabilitatile, mecanismele de relatii. Documentul contine o prezentare a atributiilor tuturor compartimentelor din structura organizatorica a entitatii, iar anexat sunt prezentate: organigrama, statul de functii, etc. Regulamentul de organizare si functionare a entitatii se publica pe pagina de internet a entitatii publice.


Regulamentul de ordine interioara

Reprezinta documentul intocmit de entitate cu consultarea sindicatului sau reprezentantilor salariatilor, dupa caz, prin care se stabilesc reguli privind protectia, igiena si securitatea in munca in cadrul entitatii, reguli privind respectarea principiului nediscriminarii si a inlaturarii oricarei forme de incalcare a demnitatii, drepturile si obligatiile angajatorului si ale salariatilor, regulile privind disciplina muncii, abaterile si sanctiunile etc.


Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 4 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016