Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

OUG nr.20/2016 aduce noi modificari in Revisal pentru institutiile publice

de Ana Tudor 04 Oct. 2016 937

OUG nr.20/2016 aduce noi modificari in Revisal pentru institutiile publice
Legea nr.284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice a fost modificata dupa ce a intrat in vigoare in aceasta vara OUG nr.20/2016.


Astfel, OUG nr.20/2016 a adus mai multe sarcini noi institutiilor si autoritatilor publice, dintre care amintim obligatia de a infiinta registrul general de evidenta prevazut la art. 34 din Legea nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare care va cuprinde intreg personalul care este platit din fonduri publice potrivit dispozitiilor Legii nr.284/2010.


Deoarece actul normativ nu a stabilit un termen in care autoritatile publice sa poata completa corespunzator registrul unic de evidenta a personalului platit din fonduri publice, apreciem ca aceasta obligatia s-a nascut de la data intrarii in vigoare a OUG nr.20/2016, respectiv 9 iunie 2016.


Atentie! Ministerul Muncii a propus modificari importante pentru Revisal, printr-un proiect de HG, care prevede ca institutiile publice au obligatia sa institutie un registru public, diferit de cel pe care il vor completa angajatorii din sectorul privat.


Registrul public se transmite de catre institutiile/autoritatile publice carora le sunt aplicabile dispozitiile Legii-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare si in care se inregistreaza persoanele platite din fonduri publice, care exercita o functie in baza unui contract individual de munca, a unui act administrativ de numire ori a unui alt fel de act emis in conditiile legii. Asadar, acest registru va fi unic pentru toti bugetarii (personal contractual + functionari publici, functionari publici cu statut special).


Proiectul de HG introduce o dispozitie cu caracter tranzitoriu prin care institutiile/autoritatile publice vor transmite catre Inspectia Muncii datele solicitate intr-un termen care nu va depasi 12 luni.


Pana la constructia aplicatiei informatice pentru registrul public, care nu va depasi 12 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, institutiile/autoritatile publice vor transmite Inspectiei Muncii datele prevazute la art.3 alin.(3) din prezenta hotarare intr-un format stabilit prin ordin al ministrului muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice.


 

Autor: Ana Tudor



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 3 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit