Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Achizitia de produse si servicii de la unitati protejate

de InfoInstitutii.ro 03 Ian. 2014 2622

Achizitia de produse si servicii de la unitati protejate
Achizitionarea produselor sau serviciilor de la unitatile protejate autorizate se realizeaza in baza unui acord de parteneriat, modelul acestuia fiind prevazut in anexa la Norma metodologica de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap.


Dovada achizitionarii produselor sau serviciilor de la unitatile protejate autorizate este reprezentata de:
- contractul comercial,
- factura si 
- dovada platii.
 
In baza acordului de parteneriat si a contractului comercial se achizitioneaza produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanei cu handicap angajate.
 
In sensul acestei legi, propria activitate a persoanei cu handicap angajate in cadrul unitatii protejate autorizate reprezinta ansamblul activitatilor realizate integral sau partial de persoana cu handicap, in scopul obtinerii produsului comercializabil sau in scopul prestarii serviciului.
 
Activitatea persoanei cu handicap angajate se poate atesta prin contractul individual de munca al persoanei cu handicap angajate, fisa de post a acesteia sau prin orice alt document emis de conducatorul unitatii protejate autorizate.
 
Model acord de parteneriat: 
 
 
                                                                             ACORD DE PARTENERIAT
 
   
                  Incheiat intre: 
 
   1. Unitatea Protejata Autorizata .............................., cu sediul in ......................, str. ..... nr. ...., bl. ...., sc ....., ap. ......, sectorul/judetul ......................., reprezentata de ................................., in calitate de ............................; 
    si 
   2. Autoritatea/institutia publica/............, cu sediul in ........., str. ..... nr. ...., reprezentata de ........., in calitate de ............ . 
La baza incheierii prezentului acord de parteneriat, denumit in continuare acord, se au in vedere: 
   1. Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; 
   2. Hotararea Guvernului nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare; 
   3. Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr. 60/2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unitatilor protejate. 
 
 
   Obiectivul acordului 
    Prezentul acord are ca obiectiv asigurarea implicarii persoanei cu handicap in realizarea produselor sau serviciilor oferite de unitatea protejata autorizata entitatii care opteaza pentru prevederile art. 78 alin. (3), lit. b) din Legea nr. 448/2006 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. 
    Durata acordului 
    Prezentul acord se incheie pe o durata de un an de la data semnarii. Prezentul acord se prelungeste de drept cu aceeasi perioada daca niciuna dintre parti nu notifica incetarea cu cel putin 30 de zile inainte de data expirarii termenului pentru care a fost incheiat. 
    
Responsabilitatile unitatii protejate autorizate:
 
   1. sa implice persoana cu handicap, partial sau integral, in activitatea de productie sau furnizare de servicii din domeniul sau de competenta; 
   2. sa puna la dispozitia partenerului, la solicitarea acestuia, fisa de post a persoanei cu handicap, intocmita conform legislatiei in vigoare, corespunzatoare pregatirii profesionale a persoanei cu handicap. 
 
Responsabilitatile autoritatii/institutiei publice: 
 
   1. sa solicite fisa de post a persoanei/persoanelor cu handicap angajate; 
   2. sa promoveze activitatea depusa de persoanele cu handicap angajate. 
    
Dispozitii finale 
 
   1. Partile prezentului acord vor depune toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabila, prin tratative directe, orice neintelegere sau disputa care se poate ivi intre ei in cadrul sau in legatura cu indeplinirea responsabilitatilor. 
   2. Daca partile nu reusesc sa rezolve in mod amiabil divergentele, fiecare poate solicita ca disputa sa se solutioneze de catre instantele judecatoresti competente. 
   3. Prezentul acord poate fi completat si/sau modificat prin incheierea de acte aditionale asumate de ambii parteneri. 
   4. Orice comunicare intre parti referitoare la indeplinirea prezentului acord trebuie sa fie transmisa in scris. Orice document scris trebuie inregistrat atat in momentul transmiterii, cat si in momentul primirii. 
   5. Comunicarile intre parti se pot face si prin telefon, telegrama, telex, fax sau posta electronica, cu conditia confirmarii in scris a comunicarii. 
 
Prezentul acord a fost incheiat astazi, ........., in 2 (doua) exemplare originale, cate un exemplar pentru fiecare partener.  (autor Irina Dumitrescu)

 
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 2.5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016