Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Apararea impotriva incendiilor in spatiile pentru birouri

de Ioana Stoica 22 Ian. 2014 3701

Apararea impotriva incendiilor in spatiile pentru birouri
Spatiile si constructiile pentru birouri se clasifica, din punct de vedere constructiv, in constructii independente pentru birouri si spatii pentru birouri inglobate in alte constructii.


In orice caz, spatiile si constructiile pentru birouri pot fi reprezentate:

- de proprietar;
- de conducatorul institutiei sau operatorului economic care isi desfasoaaceste spatii;
- de persoana desemnata de proprietar sau de conducatorul institutiei economic, numita in continuare administrator;
- de persoana care le utilizeaza in baza unui contract, a unei conventii sau similar incheiat in acest sens, denumita in continuare locatar;

Obligatiile pentru apararea impotriva incendiilor revin, potrivit legii:

- proprietarului;
- conducatorului institutiei sau operatorului economic;
- ori administratorului, dupa caz;

In cazul spatiilor pentru birouri inglobate in alte constructii, obligatiile impotriva incendiilor revin:

- proprietarului, conducatorului institutiei sau operatorului economic ori apentru spatiile comune;
- locatarilor, pentru spatiile inchiriate, daca nu se prevede altfel prin contsau alt act juridic similar incheiat intre parti;

Organizarea apararii impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri presupune emiterea urmatoarelor acte de autoritate:

-dispozitia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atributii idomeniul apararii impotriva incendiilor, dupa caz;

- dispozitia privind stabilirea modului de organizare si a responsabilitatilor privind apararea impotriva incendiilor;

- instructiunile de aparare impotriva incendiilor si atributiile salariatilor la locurile de munca;

- dispozitia privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului;

- dispozitia privind organizarea instruirii personalului;

- dispozitia de constituire a serviciului privat pentru situatii de urgenta ori contract sau conventie cu un serviciu privat pentru situatii de urgenta, dupa caz;

- regulile si masurile de aparare impotriva incendiilor la utilizarea, manipularea, transportul si depozitarea substantelor periculoase specifice, dupa caz;

- conventiile sau contractele cuprinzand raspunderile ce revin partilor pe linia apararii impotriva incendiilor, in cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinta asupra bunurilor imobile;

- dispozitia privind modul de gestionare a deseurilor din materiale combustibile.

Actele de autoritate privind apararea impotriva incendiilor sunt emise de proprietar, de conducatorul institutiei sau operatorului economic ori de administrator.

In spatiile si constructiile pentru birouri, atributiile in domeniul apararii impotriva incendiilor pot fi exercitate de:

- cadrul tehnic cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;
- personalul desemnat din cadrul serviciului privat pentru situatii de urgenta, in cazul in care este constituit si functioneaza un astfel de serviciu;
- persoana sau persoanele care indeplineste/indeplinesc prin cumul atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;
- persoana fizica sau persoana juridica autorizata pentru desfasurarea activitatii de aparare impotriva incendiilor, pe baza de contract;
- administrator, pentru spatiile in care isi desfasoara activitatea mai putin de 10 angajati;


Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016