Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Documente obligatorii pentru situatiile de urgenta in cadrul unei primarii

de Ioana Stoica 13 Apr. 2016 1661

Documente obligatorii pentru situatiile de urgenta in cadrul unei primarii
Notiunea de exercitiu privind modul de actiune in caz de incendiu este reglementata de Legea nr. 307 din 2006 si de Ordinul nr. 163 din 2007.


Exercitiile privind modul de interventie in caz de incendiu reprezinta cea mai eficienta forma de verificare a pregatirii personalului la locul de munca, in cazul in care un incendiu s-ar putea declansa vreodata.

Vom prezenta in continuare documentele necesare pentru situatiile de urgenta in cadrul unei primarii:

- Dispozitia de constituire a Comitetul Local pentru Situatii de Urgenta (C.L.S.U.) si a centrelor operative cu activitate temporara
- Regulamentul de functionare a Comitetul Local pentru Situatii de Urgenta (C.L.S.U.)
- Decizia de numire a personalului de specialitate cu atributii in domeniul protectiei civile
- Catalogul local privind clasificarea din punct de vedere al protectiei civile
- Planul de asigurare cu resurse umane, materiale si financiare
- Planul de evacuare in caz de conflict armat
- Planul de evacuare in caz de urgenta
- Planul de aparare impotriva inundatiilor
- Planul de analiza si acoperire a riscurilor

- Schema de avertizare pe tipuri de riscuri
- Planul de aparare impotriva cutremurelor si alunecarilor de teren
- Planul de pregatire profesionala anuala si lunara, pe teme si exercitii
- Organizarea taberelor de sinistrati

C.L.S.U. se constituie la nivelul municipiilor, oraselor, sectoarelor municipiului Bucuresti, precum si al comunelor, sub conducerea primarului. Acestea sunt formate din presedinte (primarul), vicepresedinte (viceprimarul), membrii si consultanti.

Atributiile membrilor C.L.S.U. sunt urmatoarele:
a) Presedintele:
- convoaca intrunirea comitetului, stabileste ordinea de zi si conduce sedintele acestuia;
- semneaza hotarârile, planurile, programele, regulamentele si masurile adoptate;
- semneaza avizele, acordurile, imputernicirile, protocoalele si proiectele de acte normative;
- il informeaza operativ pe presedintele comitetului ierarhic superior;
b) Vicepresedintele:
- indeplineste obligatiile presedintelui in lipsa acestuia, precum si pe cele ce ii revin ca membru al comitetului;
c) Membrii:
- participa la sedintele comitetului;
- prezinta informari si puncte de vedere;
- ii informeaza operativ pe conducatorii institutiilor si unitatilor pe care le reprezinta asupra problemelor dezbatute, concluziilor rezultate, hotarârilor si masurilor adoptate si urmaresc aplicarea acestora in sectoarele de competenta;
- mentin permanent legatura cu centrul operativ;
d) Consultantii:
- participa la sedintele comitetului;
- ii consiliaza pe membrii comitetului asupra problemelor tehnice si de specialitate;
- asigura documentarea tehnica de specialitate.

Legislatia specifica in baza careia se realizeaza aceasta documentatie este reprezentata de Legea nr. 481/2004 privind protectia civila, Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cât si de hotarâri de guvern si ordine de ministru pentru punerea in aplicare a acestor acte normative.

Atentie!
Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 1.000 de lei la 2.500 de lei neindeplinirea de catre administrator sau conducatorul institutiei a obligatiei de a permite, la solicitare, accesul fortelor inspectoratului in unitatea sa in scop de recunoastere, instruire sau de antrenament si de a participa la exercitiile si aplicatiile tactice de interventie organizate de acesta.

Sursa: Portal SSM
Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016