Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Fisa de solicitare a examenului medical la angajare

de Marius Matei 12 Oct. 2016 502

Fisa de solicitare a examenului medical la angajare
Examenul medical la angajare este obligatoriu! Angajatorii vor angaja doar persoane care in urma examenului medical /a testarii psihologice a aptitudinilor, corespund sarcinii de munca pe care urmeaza sa o execute.


Examenul medical la angajarea in munca este unul dintre serviciile medicale profilactice prin care care se asigura supravegherea sanatatii lucratorilor si se va realiza conform  HG 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor, cu modificarile si completarile ulterioare.


Iata cum arata un model de FISA de solicitare a examenului medical la angajare:
 
Subsemnatul .................................... (numele si prenumele), angajator la intreprinderea/societatea comerciala/unitatea .................................. adresa: ..................................., tel.: .......... fax: ........, Cod CAEN si domeniu de activitate: .................. , solicit examen medical de medicina muncii pentru:
 
ANGAJARE |_| CONTROL MEDICAL PERIODIC |_| ADAPTARE |_| RELUAREA MUNCII |_| SUPRAVEGHERE SPECIALA |_| LA CERERE |_| SCHIMBAREA LOCULUI DE MUNCA |_| ALTELE |_|
 
conform legislatiei de securitate si sanatate in munca in vigoare, pentru:
 
domnul/doamna ........................, nascut/a la ............., CNP: ............, avand profesiunea/ocupatia de: ................ si care urmeaza a fi/este angajat/a in functia: ................., la locul de munca: ................ din sectia (atelier, compartiment etc.) .................... .
 


Persoana examinata urmeaza sa efectueze activitatea profesionala la un loc/post de munca ce prezinta riscurile profesionale detaliate in Fisa de identificare a factorilor de risc profesional, anexata prezentei cereri.
 
Data ......................
 
Semnatura si stampila angajatorului
 
..................................


Sursa: Portal SSM


 

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit