Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Guvernul a aprobat locuintele de serviciu pentru functionarii publici si angajatii din institutii publice

de Marius Matei 29 Sep. 2016 953

Guvernul a aprobat locuintele de serviciu pentru functionarii publici si angajatii din institutii publice
Functionarii publici si angajatii din institutiile publice centrale si locale vor primi locuinte de serviciu, dupa ce Guvernul a aprobat programul "Constructia de locuinte de serviciu".


UPDATE: Constructia de locuinte de serviciu pentru angajatii bugetari este oficiala.  Hotararea Guvernului nr. 719/2016 pentru aprobarea Programului "Constructia de locuinte de serviciu" a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 786 din 6 octombrie si a intrat in vigoare la data publicarii.


Programul "Constructia de locuinte de serviciu" prevede locuinte de serviciu pentru functionarii publici, precum si angajatii din institutii publice centrale si locale, care nu detin sau nu au detinut, individual sau in comun, impreuna cu sotii lor, in proprietate o locuinta in localitatea in care isi desfasoara activitatea, indiferent de modul in care a fost dobandita, cu exceptia cotelor-parti din locuinte dobandite prin mostenire.


Locuintele de serviciu construite prin program vor fi repartizate personalului propriu al institutiilor care solicita realizarea acestora. Inchirierea locuintelor de serviciu construite prin program se face in conditiile prevazute de legislatia specifica din fiecare domeniu sau, in situatia in care nu exista legislatie specifica, se face in conditiile OUG 40/1999 privind protectia chiriasilor si stabilirea chiriei pentru spatiile cu destinatia de locuinte. Locuintele de serviciu  construite prin program nu pot fi vandute.


Institutiile publice locale sau centrale pot incheia protocoale de colaborare, prin care stabilesc ca locuintele de serviciu sa fie repartizate personalului din mai multe institutii. Pentru solutionarea cererilor pentru repartizarea locuintelor de serviciu, autoritatile publice locale sau centrale vor constitui comisii de examinare a solicitarilor de locuinte de serviciu si vor stabili ordinea de repartizare si modalitatile de diferentiere.


Programul se dezvolta pe terenuri proprietate publica a statului ori a unitatilor administrativ-teritoriale, puse la dispozitia ANL, care le preia in folosinta gratuita, in conditiile legii. In cadrul programului pot fi incluse si constructii aflate in diverse stadii de executie ori finalizate si neexploatate. De asemenea, lucrarile de utilitati (apa, canalizare, energie termica si electrica, gaze naturale) se realizeaza de catre autoritatile locale cu minimum 90 de zile inainte de termenul de punere in functiune a locuintelor comunicat de ANL (pentru locuintele realizate la solicitarea autoritatilor publice locale si aflate in proprietatea publica a unitatilor administrativ-teritoriale) si de catre ANL (pentru locuintele realizate la solicitarea autoritatilor publice centrale si aflate in proprietatea publica a statului).


Sumele necesare finantarii programului se vor asigura de la bugetul de stat, prin bugetul MDRAP, din bugetele locale, precum si din alte surse legal constituite.


Programul multianual ”Constructia de locuinte de serviciu”, initiat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP) si a fost adoptat prin hotarare de Guvern.


 


 

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 3 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016