Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Guvernul a lansat platforma pentru debirocratizarea administratiei: ce documente va dau batai de cap?

de Ioana Stoica 25 Feb. 2016 1136

Guvernul a lansat platforma pentru debirocratizarea administratiei: ce documente va dau batai de cap?
Guvernul a lansat platforma online maisimplu.gov.ro, care are drept scop debirocratizarea administratiei publice prin eliminarea unor documente sau tipuri de dosare.


"Astazi lansam platforma a ceea ce am numit noi Comisa de taiat hartii, platforma online care va trebui sa ne ajute sa identificam acele lucruri in functionarea administratiei care sa duca la o debirocratizare in relatia cu cetatenii mai ales.

Aceasta platforma online are adresa ‘maisimplu.gov.ro’, unde o sa invitam contribuabilii, cetatenii sa ne impartaseasca din experienta lor in relatia cu administratia si care documente sau care tipuri de dosare pe care trebuie sa le depuna la administratie li se par complicate si ar putea fi simplificate", a anuntat prim-ministrul Dacian Ciolos la inceputul sedintei de guvern.

Premierul a spus ca au fost identificate "cazuri absurde", precum cel al mamelor care au nascut si trebuie sa depuna dosare diferite continand "cam aceleasi tipuri de documente" pentru obtinerea unor drepturi legale.

"Am identificat chiar cateva cazuri, as spune absurde, care se perpetueaza in administratie. De exemplu, mamele care tocmai au nascut trebuie sa depuna trei dosare cu, de multe ori, cam aceleasi tipuri de documente: unul pentru indemnizatia de crestere a copilului, altul pentru alocatia de stat si un altul pentru stimulentul de reinsertie.

Aceste trei dosare contin cam aceleasi documente si trebuie sa se plimbe de multe ori la aceleasi institutii cu trei hartii in copii diferite. E un caz unde putem simplifica lucrurile cu depunerea unui singur dosar, in asa fel incat administratia sa poata sa trateze toate cele trei tipuri de indemnizatii", a explicat premierul.


Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit