Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Guvernul a lansat platforma pentru debirocratizarea administratiei: ce documente va dau batai de cap?

de Ioana Stoica 25 Feb. 2016 1688

Guvernul a lansat platforma pentru debirocratizarea administratiei: ce documente va dau batai de cap?
Guvernul a lansat platforma online maisimplu.gov.ro, care are drept scop debirocratizarea administratiei publice prin eliminarea unor documente sau tipuri de dosare.


"Astazi lansam platforma a ceea ce am numit noi Comisa de taiat hartii, platforma online care va trebui sa ne ajute sa identificam acele lucruri in functionarea administratiei care sa duca la o debirocratizare in relatia cu cetatenii mai ales.

Aceasta platforma online are adresa ‘maisimplu.gov.ro’, unde o sa invitam contribuabilii, cetatenii sa ne impartaseasca din experienta lor in relatia cu administratia si care documente sau care tipuri de dosare pe care trebuie sa le depuna la administratie li se par complicate si ar putea fi simplificate", a anuntat prim-ministrul Dacian Ciolos la inceputul sedintei de guvern.

Premierul a spus ca au fost identificate "cazuri absurde", precum cel al mamelor care au nascut si trebuie sa depuna dosare diferite continand "cam aceleasi tipuri de documente" pentru obtinerea unor drepturi legale.

"Am identificat chiar cateva cazuri, as spune absurde, care se perpetueaza in administratie. De exemplu, mamele care tocmai au nascut trebuie sa depuna trei dosare cu, de multe ori, cam aceleasi tipuri de documente: unul pentru indemnizatia de crestere a copilului, altul pentru alocatia de stat si un altul pentru stimulentul de reinsertie.

Aceste trei dosare contin cam aceleasi documente si trebuie sa se plimbe de multe ori la aceleasi institutii cu trei hartii in copii diferite. E un caz unde putem simplifica lucrurile cu depunerea unui singur dosar, in asa fel incat administratia sa poata sa trateze toate cele trei tipuri de indemnizatii", a explicat premierul.


Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016