Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Infiintarea Institutului National de Administratie a fost aprobata de Executiv

de Marius Matei 25 Aug. 2016 252

Infiintarea Institutului National de Administratie a fost aprobata de Executiv
Infiintarea Institutului National de Administratie (INA), institutie publica cu personalitate juridica ce va functiona in subordinea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP) care va asigura cadrul institutional pentru derularea activitatilor de formare a personalului din cadrul autoritatilor si institutiilor publice, a fost aprobata in ultima sedinta a Guvernului.


Institutul va prelua de la Agentia Nationala a Functionarilor Publici si centrele regionale din subordinea acesteia, personalul si patrimoniul aferente activitatii de formare profesionala, programele de formare profesionala, drepturile si obligatiile care decurg din acestea. "Implementarea acestor masuri nu este de natura sa afecteze raporturile de munca/de serviciu ale personalului preluat", precizeaza sursa citata.


INA va avea competente sporite fata de vechea institutie si va asigura cadrul organizat/formal pentru a acoperi nevoia de formare pentru toate categoriile de personal care isi desfasoara activitatea in cadrul autoritatilor si institutiilor publice, cat si o serie de mecanisme vizand asigurarea calitatii si unitatii in procesul de formare. "De asemenea, INA va asigura formari/perfectionari specifice, destinate unor categorii sau procese prioritare in administratia publica, pentru care furnizorii privati sau cei din mediul academic nu au capacitatea/expertiza practica de formare necesara si nici curricule dezvoltate", potrivit comunicatului.


Totodata, se vor revitaliza centrele teritoriale de formare continua pentru administratia publica, pentru a veni in intampinarea nevoilor de formare a alesilor locali, functionarilor publici si persoanelor incadrate cu contract individual de munca din cadrul autoritatilor administratiei publice locale, functionarilor publici si personalul contractual din cadrul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor si celorlalte organe de specialitate ale administratiei centrale, functionarilor publici si personalului contractual din cadrul institutiilor prefectului, precum si altor persoane interesate.


"Nu in ultimul rand, se urmareste ca, in viitor, noua institutie sa poata organiza cursuri de master si doctorat in domeniul administratiei publice, in parteneriat cu institutii de invatamant superior", se mai arata in comunicat.


 

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit