de Cristian Tanase 21 Oct. 2014 3728 |
Va prezentam lista locurilor de munca vacante in administratia publica pe raza teritoriilor: Giurgiu, Cluj si Sibiu:
Inspectoratul Teritorial de Munca Giurgiu - un post vacant de Inspector sef
Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta de inspector sef al Inspectoratului Teritorial de Munca Giurgiu.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniile fundamentale: stiinte ingineresti, stiinte agricole si silvice, stiinte juridice, stiinte economice sau intr-una dintre specializarile: sociologie, psihologie, medicina, administratie publica, stiinte politice;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 3 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
20 noiembrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
data si ora interviului vor fi comunicate ulterior;
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul ANFP in termen de 20 zile si trebuie sa contina:
copia actului de identitate;
formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificata;
copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
copia carnetului de munca sau adeverinta care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
cazierul judiciar (poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere);
adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
declaratia pe propria raspundere/adeverinta care atesta ca nu a desfasurat activitati de politie politica.
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura – Centrul Judetean Cluj – Centrul Local Gherla - un post vacant de Consilier asistent
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura – Centrul Judetean Cluj organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie, temporar vacanta, de consilier, clasa I, gradul profesional asistent la Centrul Local Gherla.Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
27 octombrie 2014, ora 16:00: data limita de depunere a dosarelor;
04 noiembrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
data si ora interviului vor fi comunicate ulterior;
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura – Centrul Judetean Cluj, din Cluj-Napoca, bd. Muncii, nr. 18, telefon 0264/456.454.
Primaria Comunei Hoghilag - un post vacant de Inspector asistent
Primaria Comunei Hoghilag, Judetul Sibiu organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, gradul profesional asistent.Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiinte economice;
vechimea in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 1 an;
cunostinte de operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
20 noiembrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
21 noiembrie 2014, ora 10:00: proba interviu;
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Hoghilag, nr. 305, Judetul Sibiu, telefon: 0269/866.801 sau mobil 0269/865.181.
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.