Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Locuri de munca libere pentru bugetari la inceput de 2015

de Ioana Stoica 09 Ian. 2015 4216

Locuri de munca libere pentru bugetari la inceput de 2015
Va prezentam lista locurilor vacante in administratia publica, in luna ianuarie 2015, in cadrul Primariei Municipiului Giurgiu, Primariei Municipiului Iasi si Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura Bucuresti.



Primaria Municipiului Giurgiu - un post vacant de Director executiv


Primaria Municipiului Giurgiu organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta, de director executiv la Directia Servicii Publice.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    09 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    11 februarie 2015, ora 11:00: proba interviu.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Giurgiu din Giurgiu, sos. Bucuresti nr. 49-51, Judetul Giurgiu, telefon 0246/213.587, interior 138.

Primaria Municipiului Iasi - 2 posturi vacante de Auditori


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie vacante, la Serviciul Audit Public Intern din cadrul Primariei municipiului Iasi, dupa cum urmeaza:

     auditor, clasa I, gradul profesional principal;
     auditor, clasa I, gradul profesional asistent.


Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice:
        minimum 5 ani pentru functia publica de auditor, clasa I, gradul profesional principal
        minimum 1 an pentru functia publica de auditor, clasa I, gradul profesional asistent

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    01 februarie 2015 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.

Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura Bucuresti - un post vacant de Sef Serviciu


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta de sef serviciu – Serviciul Antifrauda – Directia Antifrauda, control intern si supracontrol din cadrul Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    21 ianuarie 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarul de inscriere la concurs se depune la sediul unitatii in termen de 8 de zile de la data publicarii anuntului si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute la art. 143 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008, modificata si completata de HG nr. 1173/2008.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.

Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Achizitii publice. Modele de documente OBLIGATORII"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016