de Marius Matei 08 Dec. 2015 3220 |
Va prezentam lista locurilor de munca vacante in administratia publica la inceputul lunii decembrie 2015:
Primaria Sectorului 3 din Bucuresti - 3 posturi vacante de sef serviciu
Primaria Sectorului 3 din Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de conducere, vacante, dupa cum urmeaza:
Sef Serviciu Executie Bugetara;
Sef Serviciu Monitorizare si Control;
Sef Serviciu Cadastru si Fond Funciar.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
Sef Serviciu Executie Bugetara:
pregatire de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul economic/juridic/administrativ;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: 2 ani.
Sef Serviciu Monitorizare si Control:
pregatire de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: 2 ani.
Sef Serviciu Cadastru si Fond Funciar:
pregatire de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul administrativ/stiinte ingineresti (inginerie geodezica);
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: 2 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
28 decembrie 2015: termenul limita de depunere a dosarelor;
12 ianuarie 2016, ora 11:00: proba scrisa;
data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Sectorului 3 din Bucuresti, str. Parfumului, nr. 2-4, sectorul 3, telefon 021/318.03.23-29, interior 211.
Institutia Avocatul Poporului - 3 posturi vacante de Consilier
Institutia Avocatul Poporului organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a trei posturi contractuale vacante, consilier la Departamentul armata, justitie, politie, penitenciare.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
nivelul studiilor: superioare;
expert specializare juridica;
vechime minima in specialitate: 7 ani;
absolvent cu diploma de licenta a unei facultati de stiinte juridice pentru expert specializare juridica;
utilizarea computerului – Microsoft Office si aplicatii pe retea internet si intranet;
prezinta recomandare de la ultimul loc de munca, cu privire la profilul profesional si moral (optional).
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
23 decembrie 2015: termenul limita de depunere a dosarelor;
11 ianuarie 2016, ora 10:00, proba scrisa de specialitate;
14 ianuarie 2016, ora 10:00, proba practica de verificare a cunostintelor de folosire a calculatorului;
19 ianuarie 2016, ora 10:00, proba interviu.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Institutiei Avocatul Poporului din Bucuresti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sectorul 3, telefon: 021/312.71.27, 021/312.49.23.
Agentia Nationala de Administrare Fiscala - un post vacant de Consilier superior si expert superior
Agentia Nationala de Administrare Fiscala organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada determinata a functiilor publice de executie, temporar vacante, la Serviciul reglementare, monitorizare si gestiunea resurselor umane din cadrul Directiei generale de organizare si resurse umane, dupa cum urmeaza:
consilier clasa I grad profesional superior;
expert clasa I gradul profesional superior.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
18 decembrie 2015, ora 10.00: proba scrisa;
data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Ministerul Finantelor Publice – Agentia Nationala de Administrare Fiscala din Bucuresti, str. Apolodor, nr. 17, sector 5, telefon 021/319.97.59, interior 2047.
Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.