de InfoInstitutii.ro 19 Ian. 2021 344 |
Nimeni nu este scutit de controale, amenzi si de asumarea raspunderii pentru faptele sale. Institutiile publice si personalul angajat in cadrul acestora nu reprezinta exceptii.
Cel mai adesea controalele care au loc in institutiile publice vizeaza achizitiile publice. Oricand va poate verifica ANAP, iar inspectorii Curtii de Conturi vor verifica si ei intotdeauna Departamentul dvs. Si, atentie: valoarea unei amenzi poate ajunge chiar si la 30.000 de lei - doar pentru o singura contraventie!
Atentie: riscati amenzi atat de mari doar pentru ca va lipseste un anume document sau pentru ca ati omis sa efectuati anumiti pasi dintr-o procedura de achizitie!
Scapati de grija si fiti mereu la curent cu orice noutate apare in domeniu, asigurati-va ca aplicati corect legislatia voluminoasa si complexa a achizitiilor publice folositi lucrarea Consilier Achizitii Publice!
Aflati aici ce inseamna Consilier Achizitii Publice >>
Este important sa aveti toate achizitile perfect legale, acestea sunt verificate de 4 autoritati!
- Auditul intern (controale periodice din partea ordonatorului superior de credite)
- Agentia Nationala pentru Achizitii Publice
- Corpul de Control al Guvernului
- Curtea de Conturi
Consilier Achizitii publice pune la dispozitia dvs. toate informatiile si procedurile de care aveti nevoie pentru a va desfasura activitatea in mod legal.
Consilier Achizitii Publice va arata foarte clar:
- Care sunt obligatiile pe care le au institutiile publice in privinta achizitiilor publice
- Ce greseli trebuie evitate, precum si care sunt sanctiunile si amenzile prevazute de lege
- Ce sfaturi practice ofera auditorii interni experimentati
- Ce documente trebuie completate pe parcursul derularii achizitiilor publice.
Ghidul va ofera modele gata redactate, in format editabil:
- Decizia de numire a persoanei responsabile cu achizitiile publice
- Referatul de necesitate
- Programul Anual al Achizitiilor Publice (PAAP)
- Monitorizarea Programului Anual al Achizitiilor Publice
- Actul administrativ de constituire a comisiei de evaluare a ofertelor
- Scrisoarea de garantie bancara de buna executie
- Actul administrativ pentru desemnarea persoanelor responsabile cu organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
- Actul administrativ de constituire a comisiei de receptie a bunurilor achizitionate...
...Aflati AICI mai multe detalii despre Consilier Achizitii publice >>
Lucrarea va este deosebit de utila mai ales daca in institutia dvs. nu exista un compartiment specializat in achizitii publice, ci doar o persoana desemnata sa se ocupe de aceasta activitate.
In functie de faza in care se desfasoara controlul, amenzile se pot rasfrange asupra persoanei /persoanelor care au participat in procesul de achizitie (de la stabilirea produselor/serviciile/lucrarilor, pana la aducerea la indeplinire a contractului.
In functie de decizia reprezentantului legal, se poate dispune poprire pe contul de salariu al persoanelor responsabile pana la stingerea datoriei.
Scapati de stresul controalelor!
Consilier Achizitii Publice va pune la dispozitie modele gata redactate, in format editabil, pentru documentele obligatorii pe care trebuie sa le intocmiti pe parcursul procesului de derulare a unei achizitii publice. Veti fi blindat in fata oricarui control!
Atentie: ofertele Rentrop & Straton le puteti regasi si in SICAP/SEAP, conform normelor in vigoare.
Completati formularul de AICI ca sa va rezervam exemplarul dvs.
Imediat va vom contacta telefonic, ca sa stabilim impreuna detaliile pentru o oferta personalizata in SICAP/SEAP.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.