Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa de POST pentru inspector de specialitate in administratia publica

de Mihaela Croitoru 11 Ian. 2019 7225

Fisa de POST pentru inspector de specialitate in administratia publica
Va mentionam inca de la inceput ca un inspector de specialitate in administratia publica, COR - 242203 are rolul de a dezvolta si analiza politicile referitoare la proiectarea, implementarea si modificarea operatiunilor si programelor guvernamentale si comerciale.


Fisa de post - Inspector de specialitate in administra?ia publica


Identificarea postului
 
1. Numele si prenumele titularului: ............
 
2.   Denumirea postului: Inspector de specialitate in administratia publica
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3. Pozi?ia in COR / Cod: 242203
[in cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regase?te in COR, va trebui sa trece?i codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 


4.Departamentul / loca?ia: Administratia publica
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5.  Nivelul postului: Executie
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Sefului de departament/ directorului institutiei
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
Descrierea postului
 
    1. Scopul general al postului
 
Ocupantul postului dezvolta si analizeaza politicile referitoare la proiectarea, implementarea si modificarea operatiunilor si programelor guvernamentale si comerciale.
 [in functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
    2. Competente personale:

    sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calita?i psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
    sa nu aiba antecedente penale;
    sa fie apt din punct de vedere medical.

 
    3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activita?ilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

    este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa;
    este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune.

Atributii

    sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici;
    sa respecte legea functionarului public si a celei specifice domeniului de activitate;
    sa dezvolte si sa analizeze politicile referitoare la proiectarea, implementarea si operatiunilor si programelor guvernamentale si comerciale;
    sa comunice contravaloarea produselor / serviciilor catre clienti;
    sa asigure corecta desfasurare si indeplinire a sarcinilor ce ii revin pentru oferirea serviciilor catre beneficiar;
    sa intocmeasca prompt documentele necesare oferirii serviciilor catre beneficiar, conform legislatiei in vigoare;
    sa informeze corect si prompt beneciarul, cu privire la modificarile legislative sau de procedura, care sunt de interes pentru beneficiarul si contribuabilul serviciului public;
    sa ?nregistreze si sa realizeze prelucrarea informatiilor cu respectarea protectiei datelor personale;
    sa aiba ?n vedere efectuarea de controale, revizii, interven?ii pentru eliminarea deficien?elor si incidentelor aparute;
    sa aplice politicile functionarului public ?n relatiile cu clientii;
    sa pregateasca documentele financiare;
    sa ia ini?iativa cu privire la masurile corective ?n cazul aparitiei problemelor;
    sa se implice in optimizarea proceselor conform atributiilor si rolului sau in institutie;
    sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca;
    sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei;
    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
    sa respecte cu strictete regulile de protec?ie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
    sa acorde ajutor, atat cat este ra?ional posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situa?ie de pericol;
    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instruc?iunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi;

 

...citeste continuarea pe PortalInstitutiiPublice.ro >>>

 

Mihaela Croitoru Autor: Mihaela Croitoru
Mihaela Croitoru este un editor online cu experienta, dedicat muncii sale, pasionat de domeniul legislativ, atat in ce priveste relatiile de munca din cadrul institutiilor publice, dar si din sectorul privat. Subiectele prezentate sunt, de fiecare data, corecte, informative si de interes pentru angajatii bugetari. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 3 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Formulare OBLIGATORII folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016