Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa de post pentru referent de specialitate in administratia publica

de Mihaela Croitoru 18 Feb. 2019 20095

Fisa de post pentru referent de specialitate in administratia publica
Referentul de specialitate in administratia publica este persoana care desfasoara activitati in administratia publica si dezvolta, protejeaza, evalueaza, claseaza, administreaza si valorifica patrimoniul institutiei si isi implineste atributiile in concordanta cu politica institutiei unde lucreaza.


Identificarea postului
 
1.  Numele si prenumele titularului: ............
 
2.  Denumirea postului: Referent de specialitate ?n Administratia publica
 [Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3.  Pozitia in COR / Cod: 242204
[in cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Administratie publica
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]


 
5.  Nivelul postului: Executie
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Directorului.
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
Descrierea postului
 
1. Scopul general al postului
 
Ocupantul postului este persoana care desfasoara activitati in administratia publica si dezvolta, protejeaza, evalueaza, claseaza, administreaza si valorifica patrimoniul institutiei si isi implineste atributiile in concordanta cu politica institutiei unde lucreaza.
 
 [in functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2.  Competente personale:

    sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
    sa nu aiba antecedente penales;
    sa fie apt din punct de vedere medical.

 
    3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

    este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
    este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
    este direct raspunzator de patrimoniul natural, cultural, material si imaterial pe care il gestioneaza, cerceteaza, promoveaza si pe care il valorifica.

 Atributii

    sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu;
    sa colaboreze cu specialisti din domenii conexe (de exemplu conservatori, restauratori, istorici,  arheologi, biologi, pedagogi etc.) pentru gestionarea si valorificarea corespunzatoare a institutiei;
    sa administreze toate resursele care i se ofera;
    sa fie in permanenta la curent cu evolutia si specificul muncii, cu evolutia rolului sau, precum si cu legislatia in vigoare din domeniu;
    sa se preocupe de gestionarea bunurilor administrate;
    sa deruleze contracte preliminare cu potentialii beneficiari;
    sa desfasoare activitatile conform legislatiei in vigoare cu responsabilitate si loialitate fata de lege, de institutie si de beneficiar;
    sa se preocupe de protejarea informatiilor institutiei;
    sa promoveze activitatile din cadrul institutiei;
    sa elaboreze si sa implementeze proiecte pentru institutie;
    sa se preocupe de oferirea de produse si servicii catre public in conformitate cu legislatia in vigoare privind atributiile institutiei;
    sa se preocupe de promovarea produselor / serviciilor institutiei;
    sa asigure serviciile operationale;
    sa furnizeeze suportul tehnic pentru serviciile operationale (prelucrare si evidenta documente, alte servicii logistice);
    sa asigure comunicarea cu alte organizatii;
    sa identifice surse de autoinstruire;
    sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
    sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
    sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
    sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
    sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

 
[in functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
4. Obligatii si Restrictii:

    nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
    sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara conform legislatiei in vigoare;
    este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
    trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.

 
5.Conditiile de lucru ale postului
 
    a. Desfasurarea activitatii
 
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie, in cadrul echipei de lucru;
 
Acesta isi desfasoara activitatea in institutia angajatoare
 
    b. Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare si perfectionare;
    c. Mijloace specifice de transmitere a informatiei - telefon mobil;
 
 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
    d. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
 


...citeste continuarea pe PortalInstitutiiPublice >>>

 

 

Mihaela Croitoru Autor: Mihaela Croitoru
Mihaela Croitoru este un editor online cu experienta, dedicat muncii sale, pasionat de domeniul legislativ, atat in ce priveste relatiile de munca din cadrul institutiilor publice, dar si din sectorul privat. Subiectele prezentate sunt, de fiecare data, corecte, informative si de interes pentru angajatii bugetari. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 3.94 din 9 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016