Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

31 de bune practici de aplicat in pandemie, sub forma unui Ghid realizat de ANFP

de Cristian Tanase 04 Ian. 2021 434

31 de bune practici de aplicat in pandemie, sub forma unui Ghid realizat de ANFP
Agentia Nationala a Functionarilor Publici (ANFP) aduce in atentia publicului larg 31 de bune practici pentru gestionarea situatiilor generate de pandemia COVID-19, la nivelul administratiei publice. Bunele practici vor ajunge la cel putin 4.000 de institutii publice cu care ANFP are raporturi de colaborare.


Ghidul pentru gestionarea situatiilor de criza in pandemie, realizat de ANFP, cuprinde 28 de modele de actiune din administratia româneasca si 3 initiative ale unor institutii publice din Letonia, Portugalia si Luxemburg.
 

Demersul este inspirat de Competitia celor mai bune practici din administratiapublica, eveniment realizat anual de ANFP. Pentru 2020 am adaptat tema lasituatia fara precedent pe care o traverseaza intreaga lume, pentru a contribui la identificarea de solutii institutionale viabile in gestionarea crizei. 
 

Violeta Vijulie, presedinte ANFP: "Initiativa noastra transmite, in primul rand, un mesaj de solidaritate in aceste vremuri dificile. Ghidulcuprinde doar o mica parte din tot efortul pe care oamenii din institutii il fac pentru a limita efectele pandemiei.Adresez felicitari si multumiri tuturor colegilor mei din administratie care au reactionat prompt si eficient la situatiileatât de diverse cu care ne confruntam.Aceste bune practici pot sta la baza initierii unor politici care sa previna situatii similare."
 

Exemplele din ghid vin in sprijinul institutiilor publice ca solutii la situatii punctuale in criza generata de pandemie. Dezvoltarea de platforme online pentru comunicarea cu cetatenii, derularea de campanii de sprijinire a grupurilor vulnerabile, masuri pentru sprijinirea micilor intreprinzatori, adoptarea unor noi forme de desfasurare a activitatii – sunt doar câteva din informatiile pe care le puteti gasi in paginile Ghidului.
 

ANFP a oferit certificate de buna practica tuturor institutiilor si autoritatilor publice din România care au sprijinit demersul, in semn de apreciere a efortului depus in aceasta perioada grea.

Materialul, realizat in format digital, poate fi consultat pe pagina web a ANFP, www.anfp.gov.ro, sectiunea Publicatii/Prezentari si Ghiduri sau AICI. Informatii suplimentare pot fi obtinute la adresa de email comunicare@anfp.gov.ro.



Sursa: ANFP

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2021

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2021"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2021

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2021"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2021

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2021"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016