Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Competentele viitorului – tema webinarului organizat de ANFP si INA

de Marius Matei 20 Mai. 2021 626

Competentele viitorului – tema webinarului organizat de ANFP si INA
Agentia Nationala a Functionarilor Publici (ANFP) si Institutul National de Administratie (INA) au organizat marti, 18 mai 2021, webinarul cu tema Competentele viitorului, in contextulLunii Europene a Diversitatii (EU Diversity Month) si al Saptamanii Guvernarii Deschise (OpenGov Week), demers sustinut de Secretariatul General al Guvernului.


Evenimentul a fost primit cu interes de catre cei peste 400 de participanti: functionari publici si personal contractual de conducere si de executie; responsabili din structurile de resurse umane din administratia publica centrala si locala; reprezentanti ai mediului academic si ai organizatiilor neguvernamentale.
 
 
Reprezentantii Secretariatului General al Guvernului, Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei, Agentiei Nationale pentru Egalitate de Sanse intre Femei si Barbati, Asociatiei INACO, Societe Generale Global Solution Centre,ANFP si INA au adus in dezbatere teme privind:
 
• meseriile viitorului; 
• accelerarea reformei prin profesionalizarea personalului; 
• politica publica in domeniul resurselor umane din administratia publica;
• Concursul National de recrutare in functia publica pe model european;
• modelul cadrului general de competente pentru functia publica; 
• dezvoltarea oamenilor pentru provocarile viitorului; 
• diversitatea, ca sursa de creativitate; 
• importanta promovarii femeilor in posturi de decizie; 
• bunele practici in publicarea seturilor de date deschise. 
 
 
Corina LICEA, presedinta INA:„Institutul National de Administratie promoveaza reforma la nivelul administratiei publice; ne-am propus sa adaptam formarea la nevoi, ne uitam cu interes la noile meserii si la competentele necesare, astfel incat oamenii formati sa fie promotori ai schimbarii. Credem in puterea parteneriatului, pentru a avea o abordare integrata a procesului complex de management al resurselor umane; lucram impreuna cu mediul academic, mediul privat si organizatiile neguvernamentale, pentru o administratie publica reformata, moderna si performanta.” 
 
 
Liviu MALUREANU, presedintele ANFP:„Prezenta numeroasa la seminar si implicarea participantilor in dezbatere ne-au indicat faptul ca exista un interes ridicat pentru functia publica, pentru reforme in domeniu. ANFP si-a asumat un set de masuri profunde si necesare in ceea ce priveste functia publica:elaborarea si implementarea cadrului de competente generale si specifice pentru functia publica, implementarea Concursului National pe model european, care urmeaza sa fie pilotat la nivelul administratiei publice centrale.De asemenea, ne-am propus obiective ambitioase in ceea ce priveste digitalizarea, prin dezvoltarea unor sisteme electronice de evidentaa ocuparii in sistemul public si pentru livrarea de servicii integrate financiare si de management al resurselor umane. Aceste reforme sunt ample, cerute de societate si, de aceea, avem nevoie de implicarea tuturor pentru realizare.”       


Sursa: ANFP.gov.ro

 
  
Marius Matei Autor: Marius Matei
Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016