Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dispozitie de incetare a suspendarii raporturilor de serviciu

de InfoInstitutii.ro 30 Dec. 2013 5958

Dispozitie de incetare a suspendarii raporturilor de serviciu
Conducerea autoritatii sau institutiei publice care intentioneaza sa inceteze suspendarea raporturilor de serviciu pentru salariati va completa dispozitia dupa modelul urmator:


Denumire angajator
 
Date de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
 
Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)
 
Nr.de inregistrare
 
Data inregistrarii
 
 
                       DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE
 
 
           privind incetarea suspendarii raporturilor de serviciu ale doamnei/domnului_____________, avand functia de_____________, in cadrul compartimentului___________________
 
           Avand in vedere:
 
- Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Decizia/Ordinul/Dispozitia nr._____________________de numire a doamnei/domnului in functia publica de ______________________________;
- Decizia/Ordinul/Dispozitia nr._______________________de suspendare a raporturilor de serviciu ale doamnei/ domnului_________________________;
- Cererea doamnei/domnului adresata unitatii prin care anunta incetarea motivului suspendarii raportului de serviciu, inregistrata cu nr._________________;
 
In temeiul prevederilor art. 94 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; _____(conducatorul unitatii)_____________________emite prezenta/prezentul
 
 
                       DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE:
 
Art. 1 (1) Incepand cu data de _________________________, in baza prevederilor art.94 alin. (3) si art. 96 alin (1) din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, inceteaza suspendarea raportului de serviciu al doamnei/domnului____________________,avand functia publica de______________________________in cadrul_______________________.
(2) Doamna/Domnul__________________________isi reia activitatea pe functia publica de________________________, clasa _____ gradul profesional ________ gradatia _______ clasa de salarizare ___________, cu un salariu de baza de _________________ lei.
 
Art. 2 Compartimentul Resurse Umane si Compartimentul financiar-contabil vor duce la indeplinire prevederile prezentei(ului) decizii/ordin/dispozitii.
 
 
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului,
(persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii)
 
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului,
 
Stampila angajatorului
 
Comunicata in data de__________________
 
Nume/Prenume:
 
Semnatura functionarului public:

 
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 2.83 din 3 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016