Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

REVISAL 2018: Formularul M500 si inregistrarea demnitarilor si functionarilor publici

de Mara Dobrin 30 Apr. 2018 5288

REVISAL 2018: Formularul M500 si inregistrarea demnitarilor si functionarilor publici
Incepem prin a mentiona ca formularul M500 a fost introdus la finalul anului 2016, fiind util institutiilor si autoritatilor publice care au personal platit din fonduri publice, pentru a transmite datele catre REVISAL.


Institutiile si autoritatile care au personal platit din fonduri publice, care exercita o functie in baza unui contract individual de munca, a unui act administrativ de numire ori a unui alt fel de act emis in conditiile legii, trebuie sa depuna lunar online formularul M500, in baza unei semnaturi electronice.


"In prezent, la primarii, se inregistreaza in REVISAL atat contractualii cat si functionarii publici. Intrebari:
1. Demnitarii se iregistreaza undeva? 2. Pentru functionarii publici inregistrarile trebuiau facute in 2016 cu salariile de la data aparitiei legii sau de la data angajarii in institutie?", se intreba cineva in PortalInstitutiiPublice.ro.


Raspunsul specialistilor Rentrop & Straton:


 1. Referitor la demnitari, apreciem ca puteau fi inregistrati in Formularul M500, la Cap. III.1. Date contract de munca/act administrativ/altfel de act emis in conditiile legii exista pct. ”1.Tipul persoanei dpdv al raportului de munca” prin selectarea campului ”Persoana cu alt tip de raport/act decat cele mentionate anterior”, urmand ca apoi sa completati si la pct. 1.a. Denumire ALT RAPORT (se completeaza daca s-a selectat anterior Persoana cu alt tip raport./ act).

2. In Formularul M500 la rubrica 18. Cuantum Salariul de baza brut / indemnizatia lunara de baza (include si vechimea, dar NU include sporurile acordate suplimentar) trebuia introdus cuantumul salariului de baza brut al persoanei aferent lunii pentru care se facea raportarea. Aceasta valoare a salariului brut reprezinta valoarea salariului brut conform actului administrativ/ordinului de numire a functionarului public.

La rubrica 20 Venit brut aferent lunii trebuia completat cuantumul salariului brut total teoretic/de incadrare, conform actelor administrative de numire. In acest camp va intra valoarea salariului brut de incadrare si suma tuturor sporurilor de incadrare. Campul nu se refera la valoarea efectiv realizata in luna pentru care se face completarea datelor.

ATENTIE!

Guvernul a aprobat HG 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, act normativ care abroga vechea reglementare, respectiv HG 500/2011.

HG 905/2017 nu mai contine prevederi referitoare la existenta registrului public. Exista un singur registru – registrul general de evidenta a salariatilor in care se completeaza doar elementele referitoare la raporturile de munca...citeste continuarea pe PortalInstitutiiPublice.ro >>>

 

 

Mara Dobrin Autor: Mara Dobrin
Redactor Institutii Publice
Cu o experienta de 9 ani in jurnalism, Mara Dobrin s-a alaturat echipei Rentrop & Straton, specializandu-se in ultimii 4 ani in crearea articolelor de interes in legislatia muncii, resurse umane si institutii publice. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 4 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016