Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

S-a incheiat etapa a doua a implementarii portalului de autorizari de catre ASF

de Marius Matei 29 Oct. 2021 68

S-a incheiat etapa a doua a implementarii portalului de autorizari de catre ASF
Autoritatea de Supraveghere Financiara a finalizat etapa a doua a implementarii portalului de autorizari, un instrument online care faciliteaza procesul de autorizare pe piata financiara non-bancara, informeaza ASF.


Conform unui comunicat al institutiei, persoanele si entitatile care vor sa depuna un dosar in vederea autorizarii nu mai sunt nevoite sa se deplaseze la sediul Autoritatii, iar volumul de documentatie letrica va fi redus.
 

De asemenea, noua functionalitate a platformei electronice permite colectarea, prelucrarea si analiza facila a cererilor de autorizare, respectiv a operatiunilor asimilate procesului de autorizare. Prin implementarea acestui proiect, care face parte din strategia de digitalizare a ASF, au fost urmarite simplificarea si eficientizarea tuturor activitatilor de autorizare, se mentioneaza in comunicat.


Portalul de autorizari, care poate fi accesat la adresa https://autorizari.asfromania.ro, va functiona, incepand din data de 28 octombrie 2021, ca un canal alternativ la depunerea dosarelor de autorizare.
 

"Acest portal vine in sprijinul celor care au nevoie de autorizare din partea Autoritatii de Supraveghere Financiara, fie ca vorbim de persoane fizice sau juridice. Unul dintre obiectivele majore ale Autoritatii este transformarea digitala, alaturi de procesul continuu de modernizare si eficientizare. Numai asa putem sa venim cu adevarat in sprijinul cetatenilor. Aceasta noua functionalitate este extrem de utila, mai ales acum, in aceste vremuri total atipice, de pandemie, cand este nevoie de distantare fizica", a declarat Nicu Marcu, presedintele Autoritatii de Supraveghere Financiara, potrivit comunicatului amintit.
 

Proiectul a fost structurat in doua etape, respectiv publicarea si actualizarea permanenta a unui set complet de informatii necesare depunerii online de cereri de autorizare si postarea acestuia pe site-ul oficial al ASF si implementarea unui portal electronic pentru managementul cererilor de autorizare pe baza nomenclatoarelor, prin care se vor colecta, in format electronic, cereri si documente asociate acestora, cu semnatura electronica.
 

Prima etapa a acestui proiect a fost finalizata in luna august a acestui an.
 

Autoritatea de Supraveghere Financiara este autoritatea nationala, infiintata in anul 2013 prin OUG 93/2012 aprobata prin Legea 113/2013, pentru reglementarea si supravegherea pietelor asigurarilor, a pensiilor private, precum si a pietei de capital. ASF contribuie la consolidarea cadrului integrat de functionare a celor trei sectoare, care insumeaza peste 10 milioane de participanti.


 

Marius Matei Autor: Marius Matei
Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016