de Cristian Tanase 30 Mar. 2022 590 |
Daca suntenti responsabil cu relatiile de munca intr-o institutie publica, probabil ca va este extrem de familiara lista urmatoare de documente, pe care urmeaza sa o prezentam, in cele ce urmeaza. Ne referim la cereri de concediu, decizii de pensionare, adeverinte de vechime, note de lichidare, delegatii, acte de instituire a comisiilor pentru concursuri, decizii de transfer sau de retrogradare, referate pentru avansuri.
Da, sunt documentele, actele si formulare cu care lucrati zilnic.
Practic, gestionarea personalului din institutia dvs. presupune intotdeauna intocmirea unor astfel de hartii – hartii vitale, care sunt cerute primele in cazul unui control dintr-un motiv foarte simplu: ele arata cat de corect v-ati indeplinit sarcinile de serviciu.
- Cate documente/ formulare completati pe zi?
- Cata energie investiti pentru a gasi ceea ce va trebuie?
- Sunteti sigur ca ati gasit formularele aplicabile in institutiile publice?
Legislatie pentru institutii publice sau domeniul privat? Aceasta-i intrebarea! E timpul sa-i gasiti raspunsul!
Va prezentam acum Modele si Formulare obligatorii in Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice – format online (vizualizare in rsonline.ro) unicul instrument 100% practic destinat formularisticii specifice institutiilor publice, DETALII AICI >>>
Ce va ofera acest instrument practic?
Cel mai mare merit al acestei colectii de formulare si documente specifice relatiilor de munca din institutiile publice este scoaterea in evidenta a diferentei intre legislatia aplicata functionarului public si statutul personalului contractual care isi desfasoara activitatea in baza Codului Muncii, conform unui raport de munca stabilit prin contractul individual de munca.
Descoperiti in cuprinsul produsului teme ca:
Modele de decizii privind:
Incetarea raporturilor de serviciu in diverse situatii:
- cu acordul partilor
- deces salariat
- hotarare judecatoreasca de declarare a mortii salariatului
- cand functionarul public nu mai indeplineste una dintre conditiile prevazute la art. 54 lit. a), d) si f) din Legea 188/1999;
- la indeplinirea conditiilor de pensionare
- ca urmare a declararii nulitatii absolute a actului administrativ
- ca urmare a condamnarii salariatului
- ca urmare a interzicerii exercitarii profesiei/functiei
- la expirarea termenului
DA, doresc sa comand Modele si formulare obligatorii in legislatia muncii pentru Institutii Publice, detalii aici >>>
- Concedierea disciplinara
- Retrogradarea
- Sanctionarea (avertisment scris)
Modificare raporturi de serviciu – ordine, cereri, acorduri:
In cazul delegarii (ordin, acord)
In cazul detasarii (ordin, acord si cerere)
Transfer in interesul autoritatii
Transfer la cererea functionarului public
Mutarea in cadrul autoritatii sau institutiei publice ori in cadrul altei structuri fara personalitate juridica a autoritatii sau institutiei publice
Exercitarea cu caracter temporar a unei functii publice de conducere
Deplasare
Ordin prelungire detasare/delegare
Avantajele clare ale utilizarii acestui instrument practic!
Managementul perfect al timpului
Mecanismul acestui produs va ajuta sa dispuneti rapid si usor de modelul oricarui formular/document specific relatiilor de munca in institutia publica! Reduceti la minimum timpul afectat oricarui act/ document de legislatia muncii! Beneficiati acum de documente:
Sigure
Clare
Editabile
Usor de personalizat
Printabile
Economie de timp, energie si bani!
Oferta de pret cu REDUCERE 35%! Comandati acum lucrarea la pretul special, detalii AICI >>>
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.