de Marius Matei 19 Ian. 2015 4615 2 |
Lucrati ca secretar intr-o institutie publica? Inseamna ca stiti mai bine ca oricine cate responsabilitati presupune postul pe care il ocupati. Cum faceti fata modificarilor legislative?
Secretarul unei primarii este cel care filtreaza toate informatiile care ajung in institutie. Practic, acesta are acces la cele mai recente modele de contracte, de autorizatii, de certificate, organizeaza activitatea intregii primarii si tine pasul cu modificarile contabile.
Secretarul de Primarie reprezinta prima punte de legatura dintre primar si populatia orasului pe care o deserveste. Asadar, toate actele care trebuie sa ajunga la conducerea localitatii, sunt mai intai gestionate adecvat de secretar:






In plus, Secretarul este al treilea om ca importanta in primarie si primul in ierarhia functionarilor publici si are, implicit, foarte multe sarcini de indeplinit:
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
Vestea buna este ca toate aceste lucruri de mai sus se pot invata usor!


Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.