Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Concedieri in administratia publica. In ce domenii se reduce numarul de personal

de Cristian Tanase 04 Mai. 2020 1807

Concedieri in administratia publica. In ce domenii se reduce numarul de personal
Vineri, 1 mai a.c., Ionel Danca, seful cancelariei premierului, a tinut un briefing de presa in care a facut referire la proiectele adoptate in sedinta de guvern de la finalul saptamanii. Astfel, in afara de scutirea de la plata a unor venituri din domeniul public si privat pentru salariatii care au fost nevoiti sa isi continue activitatea si sa intre in contact direct cu cetatenii si in timpul pandemiei, a fost anuntata si o ordonanta prin care se reorganizeaza Ministerului Lucrarilor Publice, fiind anuntate si concedieri.


Regasiti mai jos explicatiile oferite de Ionel Danca in cadrul briefingului de presa:

“Un alt proiect de act normativ important adoptat in aceasta sedinta de guvern vizeaza exceptarea unor venituri primite de catre angajatii care in perioada starii de urgenta au lucrat in contact direct cu cetatenii in anumite sectoare economice, precum cele de distributie sau vanzare a alimentelor, retele comerciale, curierat, sectoare economice unde, in ciuda riscurilor, angajatii au continuat sa isi desfasoare activitatea si au primit din partea angajatorilor anumite prime. Aceste prime in bani sunt exceptate de la plata contributiilor sociale si contributiilor de asigurari de sanatate pentru a da posibilitatea acestor angajati sa retina o suma cat mai mare din aceste prime. 

De asemenea, in sedinta de guvern de astazi au fost adoptate doua acte normative initiate de Ministerul Lucrarilor Publice, Dezvoltarii Regionale si Administratiei, respectiv instituirea procedurii si adoptarea prevederilor legale care sa permita depunerea documentatiilor online pentru cadastru si o transpunere a prevederilor din Codul administrativ in ceea ce priveste organizarea sedintelor online la nivelul autoritatilor publice locale. 

Tot la Ministerul Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei astazi a fost inaintata o hotarare de guvern pentru reorganizarea acestui minister. In urma adoptarii acestui act normativ, organigrama Ministerului Lucrarilor Publice se modifica si vor avea loc reduceri in ceea ce priveste numarul de posturi pentru demnitari si posturi de conducere cu 30%, iar pentru functii de executie va fi o reducere cu 25% a schemei de personal, rezultand in final un numar de angajati la nivelul acestui minister de 765 de persoane. 

Un alt proiect de act normativ asteptat in urma consultarilor pe care guvernul le-a derulat in aceasta perioada cu diverse industrii afectate si mai ales ca urmare a necesitatii desfasurarii unor campanii ample de informare la nivelul opiniei publice in ceea ce priveste regulile care urmeaza sa fie respectate dupa incetarea starii de urgenta si in perioada actuala de stare de urgenta.”


Mai multe detalii aici.
 

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016