Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Proceduri obligatorii pentru orice institutie publica

de Ioana Stoica 05 Nov. 2014 4629

Proceduri obligatorii pentru orice institutie publica
Lipsa procedurilor, caracterul incomplet sau/si neactualizarea acestora constituie riscuri in realizarea obiectivelor unei institutii publice. E adevarat ca cine nu risca, nu castiga, dar nu si-n cazul de fata! Nu va puteti asuma astfel de riscuri, fatale pentru entitatea publica pe care o conduceti!


In plus, lipsa unor proceduri destinate Departamentului de Resurse Umane al institutiei dvs. ar putea provoca distorsiuni ale activitatilor specifice, precum si grave incalcari ale legislatiei, soldate cu amenzi.

Legislatia aferenta domeniului Institutiilor publice are, conform OMFP 946/2005 republicat, cu modificarile si completarile ulterioare, obligatia sa implementeze sistemul de control managerial/intern, care presupune printre altele elaborarea si aprobarea la nivelul fiecarei institutii publice a unor proceduri formalizate, dupa modelul prevazut in ordin.
 
Astfel, conform ordinului mentionat, fiecare institutie, pe baza legislatiei aplicabile, isi elaboreaza si aproba prin decizie a organului de conducere (ordin, etc.) procedurile proprii. De asemenea, inainte de elaborarea procedurilor trebuie identificate activitatile procedurabile la nivelul institutiei in cauza si apoi intocmite proceduri de sistem (general valabile pentru toata lumea din institutie) si proceduri operationale (doar pentru anumite sectoare, domenii, etc).

Aveti nevoie de ajutor la stabilirea procedurilor specifice pentru:


   - recrutarea functionarilor publici?
   - modificarea raportului de serviciu?
   - suspendarea raportului de serviciu?
 
Doriti o cat mai corecta procedura de preaviz? Sunteti preocupat de incetarea legala a raporturilor de servicu? Doriti sa asigurati un cadru legal pentru formarea functionarilor publici din institutia dvs.?



Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016