Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Webinar INA: Digitalizarea administratiei publice – schimbarea in bine a vietii

de Marius Matei 02 Iun. 2021 312

Webinar INA: Digitalizarea administratiei publice – schimbarea in bine a vietii
Institutul National de Administratie (INA) a organizat joi, 27 mai 2021, webinarul cu tema Digitalizarea administratiei publice a schimbarea in bine a vietii, continuand astfel seria de webinarii pe teme de interes general pentru administratia publica.



La acest eveniment au participat aproximativ 100 de participanti, functionari publici si personal contractual din cadrul institutiilor si autoritatilor din administratia publica centrala si locala, responsabili din structurile IT, comunicare si fonduri europene, din ministere, agentii, institutii ale prefectului, consiliilor judetene si primarii. Webinarul s-a desfasurat intr-un mod interactiv, fiind constituit din prezentari si discutii aplicate despre digitalizarea serviciilor publice si introducerea tehnologiilor digitale.
 

Pe parcursul intalnirii, invitatii au avut urmatoarele interventii legate de tema webinarului:
 

Diana-Anda BUZOIANU, deputat: Politici publice si proiecte de legi in domeniul digitalizarii sectorului public;


Octavian OPREA, presedintele ADR: Digitalizarea serviciilor publice si tehnologiile digitale in administratia publica;


Olivia VEREHA, chief operations office, Code for Romania: Solutii, provocari si avantaje ale digitalizarii administratiei publice;




Mihaela-Catalina BADOIU, secretar de stat, MIPE: Oportunitati de finantare a proiectelor in domeniul digitalizarii administratiei publice.


S-a discutat despre arhivarea documentelor semnate electronic, proiectul privind realizarea cloud-ului guvernamental, modalitati de schimb de bune practici, colaborari viitoare, replicarea unor proiecte informatice dezvoltate cu succes pana in prezent; platforme si instrumente de lucru online, servicii si solutii integrate, conceptul de interoperabilitate, investitiile majore in domeniul digitalizarii, completarea si modificarea legislatiei in vigoare sau implementarea unei politici open-source si a unor standarde de interconectare a aplicabile in sectorul public. Sunt deja demarate initiative legislative si politici publice care sa sustina implementarea solutiilor si masurilor dezbatute pe parcursul webinarului.


Presedinta INA, Corina LICEA, a subliniat: „Digitalizarea este esentiala pentru modernizarea administratiei publice si este extrem de importanta mentinerea unui dialog deschis intre administratia publica, organizatiile din mediul privat si societatea civila. La Institutul National de Administratie, intregul proces de formare a fost digitalizat, de la inscrierea participantilor, formarea profesionala efectiva, aplicatii, feedback, evaluare si certificare si vom continua accelerat acest proces. De asemenea, INA coopereaza cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici pentru a sustine digitalizarea administratiei si promovarea reformei in sectorul public”.


Sursa: Institutul National de Administratie


 

 

Marius Matei Autor: Marius Matei
Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016