Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Modalitati de salarizare a personalului bugetar

de Ioana Stoica 17 Feb. 2014 6680 1

Modalitati de salarizare a personalului bugetar
Salarizarea personalului bugetar se realizeaza in concordanta cu prevederile OUG 103/2013, cu modificarile si completarile ulterioare.


Salarizarea se face la nivelul de salarizare in plata pentru functiile similare din institutia/autoritatea publica in care persoana in cauza este incadrata sau din institutiile subordonate acestora, in cazul in care nu exista o functie similara in plata, pentru personalul nou-incadrat pe functii, pentru personalul numit/incadrat in aceeasi institutie/autoritate publica pe functii de acelasi fel, precum si pentru personalul promovat in functii sau in grade/trepte, potrivit prevederilor art. 5 alin. (1) din OUG 103/2013.

Salarizarea angajatilor noi se va realiza la nivelul de salarizare in plata pentru functiile similare din institutia/autoritatea publica in care acestia sunt incadrati. Salarizarea se va realiza similar ca pentru un post vacant in cazul in care nu exista functii similare la nivelul institutiei dvs.

Asadar, salariul pentru un angajat nou in unua dintre aceste unitati se va stabili conform Legii 330/2009, limitele salariale prevazute in anexa nr. II/2, pentru unitati sanitare, de asistenta sociala si de asistenta medico-sociala.

Salariul respectiv, stabilit conform prevederilor Legii 330/2009 si Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 1/2010 privind unele masuri de reincadrare in functii a unor categorii de personal din sectorul bugetar si stabilirea salariilor acestora, precum si alte masuri in domeniul bugetar, cu modificarile si completarile ulterioare, va fi dimunat conform prevederilor Legii 118/2010 privind unele masuri necesare in vederea restabilirii echilibrului bugetar.

Actualizarea functiei se va realiza apoi conform Legii 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ulterior conform Legii 285/2010, incepand cu 1 ianuarie 2011, cuantumul brut al salariilor de baza, astfel cum au fost acordate personalului platit din fonduri publice pentru luna octombrie 2010, se majoreaza cu 15%.

Vor fi aplicate de asemenea prevederile OUG 80/2010, astfel cum a fost aceasta modificata prin Legea 283/2011. Conform acestor prevederi legale, in anul 2012, cuantumul brut al salariilor de baza se mentine la acelasi nivel cu cel ce se acorda personalului platit din fonduri publice pentru luna decembrie 2011.

In anul 2012 se vor aplica salariului astfel obtinut si cresterile salariale prevazute de OUG 19/2012, pentru ca in anul 2013 sa aplicati prevederile OUG 84/2012.


Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

1 comentarii
Salaru Mariana 14-Nov-2014 09:28:48
Daca o functie de conducere de director executiv in cadrul unei Primarii s-a vacantat, neavand in baza stimulente financiare, la ocuparea acesteia se pot acorda stimulente financiare?

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016