de Ioana Stoica 07 Ian. 2022 2514 |
"Avem o situatie in care unul sau doua acte aditionale privind modificarea salariului unui angajat au fost omise a fi introduse in Revisal la sfarsitul anului 2021. Restul actelor aditionale incepand cu ianuarie, pana in prezent au fost introduse la timp. Cum putem remedia situatia? Modificare sau corectie in Revisal?"
Raspunsul specialistilor:
Corectia in Revisal se utilizeaza cand o inregistrare este eronata in sensul ca nu corespunde documentului in baza caruia este facuta. Spre exemplu, se inregistreaza un salariu de 3.000 lei in loc de 3.200 lei.
In situatia expusa, modificarea salariului nu a fost inregistrata eronat ci a fost omisa inregistrarea. In consecinta, se va inregistra fiecare modificare pe rand in ordine cronologica. Pentru fiecare inregistrare se va completa in rubrica data la care produce efecte – data de la care a fost modificat salariul.
Se va relua inregistrarea si a actelor aditionale despre care mentionati ca au fost introduse la timp intrucat Revisal nu permite sa se efectueze inregistrarea modificarii salariului de baza pe o perioada anterioara astfel incat inregistrarile ulterioare sa ramana valabile.
Un raspuns valabil la data de 15.04.2021, oferit de expertii de la PortalInstitutiiPublice >>>
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.