Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Evaluarea dosarelor de autorizare a persoanelor juridice

de Ioana Stoica 24 Ian. 2014 2788

Evaluarea dosarelor de autorizare a persoanelor juridice
Cererea si dosarul de autorizare a persoanei juridice se depun la IGSU. Cererea de autorizare se inregistreaza la Directia Pompieri a Serviciul Informare Publica, Statistica si Analiza Riscuri din cadrul IGSU. Dosarul de autorizare a persoanei juridice va fi evaluat de Comisia de autorizare formata din specialisti din cadrul Directiei Pompieri din cadrul IGSU, in termen de cel mult 30 de zile de la depunerea dosarului complet.


Criteriile pe baza carora se realizeaza evaluarea dosarelor de autorizare a persoanelor juridice au in vedere urmatoarele elemente:

- indeplinirea conditiilor de eligibilitate;
- experienta in domeniul securitatii la incendiu;
- adresele a cel putin 3 beneficiari privind calitatea lucrarilor efectuate de societatea solicitanta in domeniul securitatii la incendiu, respectiv a celor efectuate de evaluatorul/evaluatorii care lucreaza pentru societate, dupa caz;
- experienta si rezultatele activitatii de identificare, evaluare si control al riscurilor de incendiu desfasurate anterior obtinerii autorizarii, dupa caz;
- sa se faca dovada ca s-a incheiat contract de munca cu cel putin o persoana fizica autorizata sa desfasoare activitati de identificare, evaluare si control al riscurilor de incendiu.

In urma evaluarii dosarelor de autorizare, solicitantii persoana juridica sunt declarati admisi sau respinsi.

Solicitantii persoana juridica declarati respinsi pot depune contestatie in termen de 15 zile de la comunicarea deciziei Comisiei de autorizare. Contestatiile se adreseaza inspectorului general al IGSU si se solutioneaza in termen de 15 zile de la primirea acestora.

Solicitantilor persoana juridica declarati admisi li se elibereaza autorizatia pentru desfasurarea activitatii de identificare, evaluare si control al riscurilor de incendiu.


Numarul si data de eliberare a autorizatiei se consemneaza de catre secretarul Comisiei de autorizare in Registrul de evidenta a autorizatiilor pentru persoane juridice.

Obligatiile persoanelor fizice si juridice autorizate:

Persoanele fizice si persoanele juridice autorizate sa desfasoare activitati de identificare, evaluare si control al riscurilor de incendiu au urmatoarele obligatii:

- sa tina la zi un registru de evidenta cu sistemele constructive pe care le-au examinat in vederea identificarii si evaluarii riscurilor de incendiu;
- sa prezinte registrul de evidenta si, prin sondaj, documentatiile de evaluare a riscului de incendiu intocmite, la solicitarea personalului cu atributii de control din Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta sau inspectoratele judetene/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.

In cazul modificarii conditiilor initiale care au stat la baza eliberarii autorizatiei, detinatorul, persoana fizica sau juridica, are obligatia de a relua procedura de autorizare, in termen de 30 de zile de la data cand au intervenit aceste modificari.

Formulare necesare:

- Cerere-tip pentru autorizare persoane fizice
- Cerere-tip pentru autorizare persoane juridice
- Bibliografie si metode de evaluare
- Autorizatie persoane juridice
- Memoriu de activitate
- Autorizatie persoane fizice

Legislatie

- Ordin nr. 210 din 21.05.2007
- Ordin nr. 663 din 27.11.2008

Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016