Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

INA: Flexibilizarea modului si timpului de lucru in administratia publica - tema de cercetare

de Marius Matei 13 Iul. 2021 56

INA: Flexibilizarea modului si timpului de lucru in administratia publica - tema de cercetare
Institutul National de Administratie a organizat in data de 12 iulie 2021 masa rotunda online cu tema Eficienta in administratia publica prin flexibilizarea modului si timpului de lucru. La dezbateri au participat reprezentanti ai urmatoarelor institutii si organizatii: Camera Deputatilor, Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene, Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Asociatia Comunelor din Romania.


In cadrul reuniunii, Corina Licea, presedinta INA a prezentat rezultatele Studiului privind oportunitatea flexibilizarii modului si timpului de lucru in administratia publica, realizat de INA in luna ianuarie 2021, si tendintele europene in domeniu, atât din mediul public, cat si din cel privat, cu accent pe nevoia de adaptare a administratiei romanesti la noul context de lucru.
 

Pornind de la rolul fiecarei organizatii, participantii au dezbatut posibile optiuni de reforma in administratia publica, in ceea ce priveste flexibilizarea muncii. S-a relevat o stransa corelare intre schemele de munca flexibila si transformarea digitala a administratiei publice. De asemenea, noile forme de lucru determina cheltuieli reduse atat pentru angajator, cat si pentru angajat. Schimbarea de mentalitati, flexibilizarea, managementul bazat pe rezultate sunt cateva dintre elementele care pot contribui la o administratie publica supla, eficienta si moderna.
 

De asemenea, au fost formulate propuneri de continuare a demersului initiat cu aceasta ocazie, precum: crearea unui grup de lucru care sa analizeze prevederile legislative, in vederea elaborarii unei politici publice, posibilitatea fiecarei institutii de a-si alege tipul de interventie, adaptarea domeniilor prioritare de formare la noul context, accelerarea reformei prin flexibilizarea modului si timpului de lucru, ponind de la perceptia managerilor si a functionarilor fata de aceste aspecte.
 

Comunicatul INA integral poate fi consultat AICI.

 

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016