de Ana Tudor 12 Ian. 2015 5334 |
Conduceti o institutie publica? Aveti obligatia de a respecta O.G. nr.119/1999 privind managementul riscurilor! Orice eroare poate fi sanctionata cu 5.000 de lei!
Institutiile publice au obligatia de a identifica riscurile unitatii administrative si de a intreprinde actiunile necesare care sa plaseze si sa mentina aceste riscuri in limite acceptabile, conform art.4 din O.G nr.119/1999 privind controlul intern managerial si controlul financiar preventiv.
In plus, potrivit cerintelor generale precizate in Standardul 11 “Managementul riscului” din Ordinul nr. 946/2005, aveti obligatia sa realizati o analiza obiectiva a vulnerabilitatii institutiei publice, care sa cuprinda:







Neindeplinirea obligatiilor de mai sus se sanctioneaza cu amenda de la 3.000 la 5.000 de lei!
Nu uitati ca managementul riscului este un element-cheie al sistemului de control managerial intern, un sistem obligatoriu conform art. 4 alin. (1) din O.G. nr. 119/1999.
Evitati aceasta amenda cu ajutorul Consilierului Managementul riscurilor in institutiile publice!

Autor: Ana Tudor
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.