ANFP: Concurs de recrutare pentru functia publica de director al Directiei reglementare, dezvoltare si avizare acte normative

de Cristian Tanase 20 Iul. 2021 1624

ANFP: Concurs de recrutare pentru functia publica de director al Directiei reglementare, dezvoltare si avizare acte normative
Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de director al Directiei reglementare, dezvoltare si avizare acte normative.



In conformitate cu prevederile  Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 183/2020 privind desfasurarea pe perioada starii de alerta a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul institutiilor si autoritatilor publice, aprobata prin Legea nr. 33/2021 si ale art. 618 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza la sediul institutiei din Bd. Mircea Voda nr. 44, tronsonul III, sector 3, Bucuresti, concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de director al Directiei reglementare, dezvoltare si avizare acte normative

Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Calendarul de desfasurare a concursului:

1.proba suplimentara pentru testarea cunostintelor de operare pe calculator in data de 12 august 2021, ora 09.00, sediul institutiei;
2.proba suplimentara pentru testarea cunostintelor de limba straina in data de 12 august 2021, ora 12.00, sediul institutiei;
3.proba scrisa, in data de 16 august 2021, ora 12.00, sediul institutiei;
4.proba interviu, in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise, la sediul institutiei, doar acei candidati care au obtinut la proba scrisa minimum 70 puncte.
 

Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, in perioada 12 iulie – 02 august 2021, inclusiv, si trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documente:

   a) formularul de inscriere; 


   b) curriculum vitae, modelul comun european;  
   c) copia actului de identitate;  
   d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;  
   e) copie a diplomei de master in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, dupa caz, in situatia in care diploma de absolvire sau de licenta a candidatului nu este echivalenta cu diploma de studii universitare de master in specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;  
   f) copia carnetului de munca si a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/functiei sau pentru exercitarea profesiei;  
   g) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;  
   h) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare pentru efort fizic, in cazul functiilor publice pentru a caror ocupare este necesara indeplinirea unor conditii specifice care implica efort fizic si se testeaza prin proba suplimentara;  
   i) cazierul judiciar;  
   j) declaratia pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere, sau adeverinta care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica

Copiile de pe actele de mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 465 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile de participare la concurs sunt:

-studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor juridice; 

-studii universitare de master in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea stiinte juridice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;

-minimum 7 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;

-cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): operare sistem Windows, MS Office, navigare Internet – nivel mediu;

-cunoasterea unei limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere): - engleza sau franceza – nivel mediu.

ANUNTUL INTEGRAL POATE FI CONSULTAT AICI!


 

Cristian Tanase Autor: Cristian Tanase
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016