Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Documente obligatorii Achizitiile Directe

4 documente obligatorii din legea privind Achizitiile Directe

Nu uitati ca Legea privind Achizitiile Directe facute de institutiile publice stabileste in mod expres respectarea unor proceduri verificate foarte amanuntit de catre institutiile abilitate de control.

Pentru orice achizitie directa este important sa va asigurati ca ati intocmit cele 4 documente obligatorii privind Achizitiile Directe, in functie de situatia in care va aflati.

Lista de verificare – documente pentru achizitii directe: 

1. Referatul de necesitate

...click aici pentru a descarca >>

2. Nota justificativa privind alegerea procedurii de atribuire prin achizitie directa

...click aici pentru a descarca >>

3. Nota justificativa privind estimarea valorii.

...click aici pentru a descarca >>

4. Nota justificativa privind achizitia directa de la operatorii economici neinregistrati in SEAP.

...click aici pentru a descarca >>

Completarea a acestor 4 simple documente va asigura de faptul ca achizitia directa facuta de catre institutia dvs. este in conformitate cu cerintele legale. 

Consilier Achizitii Publice

TOATE obligatiile, atentionarile si procedurile de care o institutie publica trebuie sa tina seama, conform legilor in vigoare.

Explicatii detaliate de la specilalisti.

  • Fiecare pas din procesul de derulare a unei achizitii publice
  • Model editabil pentru elaborarea Programului Anual de Achizitii Publice
  • 10 modele de proceduri operationale privind achizitiile publice
  • Modele gata redactate, editabile, pentru documentele obligatorii
  • Actualizari periodice + Consultanta personalizata
...click aici pentru detalii >>

Proceduri Obligatorii – Standardele de Control Intern Managerial

* gata intocmite, editabile
* conform modificarilor legislative la zi!

  • Obligatoriu prin lege pentru toate institutiile publice, controlul intern managerial este pe lista de intrebari adresate automat de Curtea de Conturi.
  • Aflati rapid ce etape si activitati obligatorii trebuie sa respectati pentru a evita amenda de 5.000 de lei de la art. 27 si 28 din O.G. nr. 119, cu modificarile si completarile din O.U.G. nr. 2/2015.
  • Aveti pe loc modele pentru toate cele 16 proceduri de sistem privind implementarea Standardelor de control intern managerial: gata redactate, clare, usor de inteles.
...click aici pentru detalii >>
eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016