Documente obligatorii Achizitiile Directe

4 documente obligatorii din legea privind Achizitiile Directe

Nu uitati ca Legea privind Achizitiile Directe facute de institutiile publice stabileste in mod expres respectarea unor proceduri verificate foarte amanuntit de catre institutiile abilitate de control.

Pentru orice achizitie directa este important sa va asigurati ca ati intocmit cele 4 documente obligatorii privind Achizitiile Directe, in functie de situatia in care va aflati.

Lista de verificare – documente pentru achizitii directe: 

1. Referatul de necesitate

...click aici pentru a descarca >>

2. Nota justificativa privind alegerea procedurii de atribuire prin achizitie directa

...click aici pentru a descarca >>

3. Nota justificativa privind estimarea valorii.

...click aici pentru a descarca >>

4. Nota justificativa privind achizitia directa de la operatorii economici neinregistrati in SEAP.

...click aici pentru a descarca >>

Completarea a acestor 4 simple documente va asigura de faptul ca achizitia directa facuta de catre institutia dvs. este in conformitate cu cerintele legale. 

Consilier Achizitii Publice

TOATE obligatiile, atentionarile si procedurile de care o institutie publica trebuie sa tina seama, conform legilor in vigoare.

Explicatii detaliate de la specilalisti.

  • Fiecare pas din procesul de derulare a unei achizitii publice
  • Model editabil pentru elaborarea Programului Anual de Achizitii Publice
  • 10 modele de proceduri operationale privind achizitiile publice
  • Modele gata redactate, editabile, pentru documentele obligatorii
  • Actualizari periodice + Consultanta personalizata
...click aici pentru detalii >>

Proceduri Obligatorii – Standardele de Control Intern Managerial

* gata intocmite, editabile
* conform modificarilor legislative la zi!

  • Obligatoriu prin lege pentru toate institutiile publice, controlul intern managerial este pe lista de intrebari adresate automat de Curtea de Conturi.
  • Aflati rapid ce etape si activitati obligatorii trebuie sa respectati pentru a evita amenda de 5.000 de lei de la art. 27 si 28 din O.G. nr. 119, cu modificarile si completarile din O.U.G. nr. 2/2015.
  • Aveti pe loc modele pentru toate cele 16 proceduri de sistem privind implementarea Standardelor de control intern managerial: gata redactate, clare, usor de inteles.
...click aici pentru detalii >>

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016