Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Concurs de recrutare in vederea ocuparii functiei publice de conducere vacante de director executiv adjunct al AJOFM Bacau

de InfoInstitutii.ro 12 Nov. 2021 65

Concurs de recrutare in vederea ocuparii functiei publice de conducere vacante de director executiv adjunct al AJOFM Bacau
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, cu sediul in Bucuresti, Str. Avalansei, nr. 20-22, organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii functiei publice de conducere vacante de director executiv adjunct al Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Bacau, in data de 15.12.2021, ora 10:00 (proba scrisa), la sediul agentiei.


Conditii specifice necesare participarii la concursul pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante:

 

- pregatire de specialitate - studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
-sa fie absolvent cu diploma a studiilor universitare de master in domeniul administratiei publice, management, sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educatiei nationale nr. 1/2019, cu modificarile si completarile ulterioare;
- vechime minima in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: 7 ani;
- sa indeplineasca conditiile de ocupare a unei functii publice prevazute la art. 465 alin. (1) din Codul Administrativ, cu exceptia avizului psihologic;

 

Inscrierile se fac in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului pe site-ul institutiei, respectiv in perioada 12.11.2021 - 02.12.2021, la sediul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca din strada Avalansei, nr. 20-22, sector 4, Bucuresti.

 

Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:


a) formularul de inscriere;


b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii;
e) copia carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei
publice;
f) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
g) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator
al Securitatii sau colaborator al acesteia;
h) cazierul judiciar.

 

Copiile dupa actele prevazute la lit. c-e se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

 

Persoana de contact: Ionica Badea – Consilier superior, tel. 021.303.98.58; email: ionica.badea@anofm.gov.ro

 

Sursa: ANOFM

 

InfoInstitutii.ro Autor: InfoInstitutii.ro
Redactia InfoInstitutii.ro are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul institutiilor publice si legislatiei aferente. 

Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de Codul administrativ, salarizarea bugetara, modificarile privind institutiile publice si spetele contabile si fiscale din acest domeniu. Explicam detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile din sectorul bugetar. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016