Ce trebuie sa stie cei care lucreaza intr-o institutie bugetara si raspund de achizitiile publice?

de Ioana Stoica 05 Sep. 2025 2393

Ce trebuie sa stie cei care lucreaza intr-o institutie bugetara si raspund de achizitiile publice?
Va reamintim ca cele mai frecvente controale care au loc in institutiile publice vizeaza achizitiile publice. Oricand va poate verifica ANAP, iar inspectorii Curtii de Conturi vor verifica si ei intotdeauna Departamentul dvs. Si, atentie: valoarea unei amenzi poate ajunge chiar si la 30.000 de lei - doar pentru o singura contraventie. Nu merita sa riscati amenzi atat de mari doar pentru ca va lipseste un anume document sau pentru ca ati omis sa efectuati anumiti pasi dintr-o procedura de achizitie.


Ca sa fiti mereu la curent cu orice noutate apare in domeniu si ca sa aveti siguranta ca aplicati corect legislatia voluminoasa si complexa a achizitiilor publice folositi lucrarea Consilier Achizitii Publice!

 

Vreti sa fiti la curent cu TOATE schimbarile din domeniul achizitiilor publice?

 

Comandati lucrarea Consilier Achizitii Publice – un excelent ghid practic pentru responsabilii cu achizitiile publice. Lucrarea contine toate obligatiile, atentionarile si procedurile de care o institutie publica trebuie sa tina seama, de la programarea achizitionarii pana la finalizarea achizitiei si, respectiv, darea in consum a bunurilor achizitionate, DETALII AICI >>>

 

Ce avantaje majore va ofera "Consilier Achizitii Publice"?

 

Foarte pe scurt, in acest ghid gasiti tot ce trebuie sa stiti despre achizitiile publice. Parcurgand lucrarea, veti primi raspuns la absolut orice intrebare si veti deveni la randul dvs. un specialist de top in achizitii publice.
 

Avantajul nr. 1
 

Fiecare pas din procesul de derulare a unei achizitii publice este prezentat de o maniera completa, clara si la obiect, axata pe actiunile concrete pe care le aveti de facut (aceste actiuni constituie, de fapt, principalele capitole ale ghidului):
Elaborarea proiectului Programului Anual de Achizitii Publice (PAAP)
Definitivarea, actualizarea si monitorizarea PAAP
Elaborarea documentatiei de atribuire a contractului
Initierea procedurii de atribuire a contractului de achizitii publice
Constituirea comisiei de evaluare a ofertelor
Incheierea contractului de achizitie publica
Monitorizarea contractului de achizitie publica
Finalizarea contractului de achizitie publica
Arhivarea si pastrarea dosarului de achizitie publica
Noutati legislative in domeniul achizitiilor publice...

DA, doresc sa stiu totul despre achizitiile publice, detalii AICI >>>
 

Avantajul nr. 2

 

Consilier Achizitii Publice va ofera modelul editabil pentru elaborarea Programului Anual de Achizitii Publice al institutiei dvs.!

 

Avantajul nr. 3

 

Consilier Achizitii Publice va ofera 14 modele de proceduri operationale privind achizitiile publice - in format word, editabile:
Procedura operationala privind elaborarea si actualizarea Programului anual de achizitii publice;
Procedura operationala privind arhivarea dosarului de achizitie publica;
Procedura operationala privind achizitia directa;
Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin Procedura simplificata;
Procedura operationala privind achizitia publica prin licitatie deschisa;
Procedura operationala privind achizitia publica prin licitatie restransa;
Procedura operationala privind achizitia publica prin negociere competitiva;
Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin dialog competitiv;
Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin concurs de solutii;
Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin parteneriat pentru inovare;
 
Procedura operationala privind atributiile comisiei de evaluare a ofertelor;
 
Procedura operationala privind publicarea anuntului de intentie
 
Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin negociere fara publicarea prealabila a anuntului de participare
 
Procedura operationala privind achizitia publica a serviciilor sociale si a altor servicii specifice din Anexa 2 la Legea nr. 98/2016.

 

Avantajul nr. 4

 

Consilier Achizitii Publice va pune la dispozitie modele gata redactate, in format editabil, pentru documentele obligatorii pe care trebuie sa le intocmiti pe parcursul procesului de derulare a unei achizitii publice. Veti fi blindat in fata oricarui control, DETALII AICI >>> 

Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016