Contribuabilii pot descarca de pe PCUe toate modelele de formulare aferente serviciilor publice

de Ana Tudor 05 Oct. 2016 2009

Contribuabilii pot descarca de pe PCUe toate modelele de formulare aferente serviciilor publice
Guvernul a anuntat contribuabilii ca toate informatiile si modelele de formulare sau cereri aferente tuturor serviciilor publice vor fi publicate din oficiu, in format electronic, pe edirect.e-guvernare.ro a€“ punctul de contact unic electronic (PCUe), incepand cu luna octombrie 2016.


Astfel, pana la finalul anului 2016, toate informatiile trebuie publicate in portalul edirect.e-guvernare.ro de catre ministere si agentiile subordonate acestora, transmite Guvernul printr-un comunicat de presa.

In punctul de contact unic electronic (PCUe), disponibil la https://edirect.eguvernare.ro/SitePages/landingpage.aspx, relansat intr-o versiune imbunatatita si performanta, pot fi vizualizate si descarcate informatii cu privire la procedurile de obtinere a unui anumit serviciu public, precum documentele necesare, timpul de solutionare, formularele si actele normative care reglementeaza procedura.

Platforma permite cautarea serviciilor pe domenii de activitate, pe profesii reglementate, dintr-o anumita zona geografica, respectiv serviciile publice destinate unei persoane fizice sau juridice. Mai mult, anumite ministere au demarat deja procesul de transmitere a documentelor/solicitarilor de catre utilizator prin intermediul platformei, astfel incat acesta sa nu mai mearga fizic la ghiseu pentru depunerea lor.

PCUe va contine formularele, procedurile si legislatia actualizate, astfel incat nu va mai exista riscul de a merge la locul prestarii serviciului si de a descoperi ca mai trebuia adus un document care nu se regasea pe pagina de internet a institutiei. In perioada urmatoare vor fi incarcate informatiile, iar utilizatorii vor putea sa isi exprime parerea cu privire la functionalitatile platformei, astfel incat aceasta sa se adapteze nevoilor de interactiune ale cetatenilor cu administratia publica.

In plus, interactiunea cetatenilor cu reprezentantii institutiilor se va face in timp real, prin confirmarea prin intermediul platformei a tuturor pasilor efectuati atat de catre cetatean, prin crearea unui cont personal, dar si din partea institutiilor prin confirmarea primirii mailurilor, a documentelor si a respectarii termenelor legale de primire a unui raspuns.

 

 

Autor: Ana Tudor
teeest



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016