Fisa de post pentru Director General Adjunct

de Mihaela Croitoru 01 Dec. 2017 26584

Fisa de post pentru Director General Adjunct
Iata fisa de post pentru Director General Adjunct, conform PortalCodulMuncii.ro: I. Identificarea postului 1. Numele si prenumele titularului: ............ 2. Denumirea postului: Director General Adjunct


[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.    Pozitia in COR / Cod: 112012
 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Management

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.  Nivelul postului: Conducere

6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului general.

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II. Descrierea postului

1. Scopul general al postului

Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor companiei, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate, sub indrumarea directorului general.

 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2. Competente personale:

sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical

3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii

  •     sa evalueze si sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu
  •     sa asigure buna desfasurare a activitatilor ce duc la ?ndeplinirea obiectivelor stabilite de consiliul de administratie al companiei
  •     sa implementeze strategii de dezvoltare a companiei
  •     sa supervizeze si sa ofere consultanta fiecarui proiect programat
  •     sa coordoneze activitatea angajatilor
  •     sa evalueze activitatea companiei
  •     sa se consulte cu directorul general privind aprobarea bugetului si ?nceperea proiectelor companiei
  •     sa administreze bugetul in conformitate cu procedurile interne aplicabile
  •     sa monitorizeze in timp progresul atins fata de obiectivele propuse
  •     sa pregateasca si sa organizeze planurile de activitate in cadrul companiei
  •     sa stabileasca relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii
  •     sa asigure analizarea mediului de afaceri
  •     sa implementeze schimbari in companie cand este cazul
  •     sa verifice bugetul pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia
  •      sa verifice si sa avizeze rapoartele redactate ?n numele companiei
  •     sa asigure circulatia informatiei
  •     sa asigure resursele necesare pentru atingerea obiectivelor
  •     sa identifice surse de instruire si autoinstruire
  •     sa asigure comunicarea cu partenerii si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat
  •     sa asigure rezolvarea problemelor aparute
  •     sa pregateasca noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul companiei si rezultatele anterioare si stabileste buget pentru fiecare activitate in parte, pe care le inainteaza spre aprobare Directorului Financiar.
  •     sa verifice gradul de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
  •     sa evalueze impactul activitatii asupra obiectivelor propuse si asupra resurselor umane
  •     sa motiveze echipa condusa prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi
  •     sa verifice pontajul lunar pentru personalul din subordine si sa-l transmita  Departamentului Resurse Umane
  •     sa organizeze acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine
  •     sa exercite permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar in sarcina reprezentantului legal
  •     sa executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
  •     sa raspunda la toate solicitarile venite din partea directorului general pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
  •     sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
  •     sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
  •     sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
  •     sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
  •     sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
  •     sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
  •     sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
  •     sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
  •     sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
     

...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>

 

 

Mihaela Croitoru Autor: Mihaela Croitoru
Mihaela Croitoru este un editor online cu experienta, dedicat muncii sale, pasionat de domeniul legislativ, atat in ce priveste relatiile de munca din cadrul institutiilor publice, dar si din sectorul privat. Subiectele prezentate sunt, de fiecare data, corecte, informative si de interes pentru angajatii bugetari. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016