de Mara Dobrin 18 Iul. 2018 3336 |
Iata fisa de post pentru un specialist evaluare daune, conform PortalCodulMuncii.ro:
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Specialist evaluare daune
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 241217
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Evaluare daune
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Execu?ie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Activitatea de baza a ocupatiei consta in constatarea, evaluarea daunelor.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa verifice corectitudinea documentelor depuse
• sa gestioneze documentele necesare instrumentarii evaluarii daunelor
• sa evalueze evenimentele asigurate si daunele produse
• sa identifice daunele si sa le evalueze
• sa calculeze cuantumul daunelor solicitate de asigurat/ pagubit
• sa solu?ioneze la termen dosarele de evaluare dauna
• sa identifice surselor de culegere a datelor si structurarea / organizarea acestora
• sa identifice principalele caracteristici ale sistemului / procesului supus evaluarii, alegerea metodei de evaluare si stabilirea instrumentelor de lucru
• sa identifice elemente care pot influenta activitatea
• sa realizeze evaluarea daunelor
• sa stabileasca prioritatile de actiune in vederea evaluarii daunei
• sa se asigure de intocmirea documentatiei
• sa se asigure de punerea la dispozi?ia echipei din subordine a informa?iilor necesare
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activita?i care nu sunt cuprinse in atribu?iile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>

Redactor Institutii Publice
Cu o experienta de 9 ani in jurnalism, Mara Dobrin s-a alaturat echipei Rentrop & Straton, specializandu-se in ultimii 4 ani in crearea articolelor de interes in legislatia muncii, resurse umane si institutii publice.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.