de InfoInstitutii.ro 30 Apr. 2019 3776 |
Daca va ocupati de o asociatie de proprietari, ati aflat deja ca legea nr. 196/2018 a modificat substantial reglementarile in domeniul infiintari si functionarii asociatiilor de proprietari. Dar stiti exact cum trebuie sa arate toate documentele obligatorii pentru asociatiile de proprietari? Cum ar fi doar sa scrieti datele dvs si sa dati print?
Acum SE POATE! Din fericire, aveti la dispozitie o lucrare de ultima ora a Grupului Rentrop & Straton – 37 documente utile in asociatiile de proprietari ...click aici pentru detalii complete despre lucrare >>
In doar 3 pasi aveti pe birou actul dorit!
Cautati un model de fisa de post pentru pozitia de cenzor? Sau un model de convocare generala? Sau un model de contract de comodat?
Nimic mai simplu. Introduceti in calculator stick-ul si...
Pasul 1. Selectati actul dorit si dati click. Pe ecran va aparea modelul acestuia, in format pdf.
Pasul 2. Completati cu datele necesare: numele asociatiei, datele de inregistrare, numele reprezentantului/angajatului, perioada de valabilitate a actului etc.
Pasul 3. Printati actul. GATA!
Aceasta lucrare va ofera urmatoarele avantaje:
1. Va pune la dispozitie 37 modele de documente indispensabile pentru buna functionare a asociatiei de proprietari. Enumeram cateva:
Proces verbal infiintare asociatie
Cerere inscriere de noi asociati
Statutul asociatiei de proprietari
Regulamentul condominiului
Contract prestari servicii
Contract individual de munca
Contracte de utilitati
Notificare bresa securitate – GDPR
Fisa de post pentru orice pozitie in asociatie
Registru inventar
Registru pentru evidenta fondului de rulment
Lista de plata a cotelor de contributii
2. Aduce lamuriri despre infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari. Practic, lucrarea va ofera explicatii complete despre modul in care va afecteaza Legea nr. 196/2018!
Marele dvs. avantaj: aveti deja redactate documentele care vi se solicita in cazul unui control.
Pentru ca fiecare obligatie legata de buna functionare a unei asociatii de proprietari presupune sa intocmiti un formular.
Lucrarea 37 documente utile in asociatiile de proprietari rezolva in mod profesionist problemele cu care se confrunta o asociatie de proprietari.

Redactia InfoInstitutii.ro are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul institutiilor publice si legislatiei aferente.
Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de Codul administrativ, salarizarea bugetara, modificarile privind institutiile publice si spetele contabile si fiscale din acest domeniu. Explicam detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile din sectorul bugetar.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.