Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

ICCJ: E operational serviciul de comunicare electronica a actelor de procedura

de Ioana Stoica 09 Oct. 2020 34

ICCJ: E operational serviciul de comunicare electronica a actelor de procedura
Serviciul de comunicare electronica a actelor de procedura (prin e-mail) pentru Inalta Curte de Casatie si Justitie a devenit operational si este disponibil pentru inrolare prin intermediul paginii de Internet a instantei.


Noul serviciu permite oricarei persoane fizice si juridice sa opteze pentru efectuarea comunicarilor in format digital, cu eliminarea neajunsurilor constatate in modalitatile clasice (a comunicarii efectuate prin serviciile postale, curier sau agent procedural) si in conditii avantajoase, din punct de vedere al rapiditatii, sigurantei transmiterii comunicarilor, protejarea datelor cu caracter personal si reducerii costurilor pe care le presupun procedurile judiciare.

Aceeasi modalitate de transmitere a actelor va fi folosita de catre Instanta suprema in relatia bilaterala curenta cu alte institutii implicate in procedurile judiciare.

Serviciul de transmitere electronica a actelor de procedura vine in completarea aplicatiei de "Dosar electronic" si a celorlalte proiecte legate de digitalizarea si cresterea gradului de transparenta si accesibilitate in ceea ce priveste activitatea judiciara a instantei supreme, dintre care majoritatea sunt la randul lor operationale:

* biblioteca digitala disponibila prin intermediul paginii de Internet a inaltei Curti, care contine publicatiile proprii ale acesteia, in format electronic;

* publicarea intregii jurisprudente pe site-ul propriu;

* accesul gratuit la sinteze si studii realizate la nivelul compartimentelor din aparatul propriu al Inaltei Curti;

* noile infochioscuri instalate in sediile instantei supreme.

Procesul de modernizare a serviciilor oferite de catre instanta suprema persoanelor implicate in procedurile judiciare si reprezentantilor acestora, dar si publicului larg, va continua in perioada urmatoare, fiind vizate imbunatatirea motorului de cautare a jurisprudentei, indexarea corespunzatoare a hotararilor pronuntate, modernizarea si simplificarea site-lui propriu, oferirea de servicii on-line de asistenta pentru justitiabili si diseminarea hotararilor pronuntate in materia unificarii jurisprudentei prin prezenta pe retelele sociale, precizeaza ICCJ, potrivit Agerpres.

Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016