Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Primaria Sector 1 isi schimba sediul: noul program de activitate

de Cristian Tanase 17 Apr. 2015 1635

Primaria Sector 1 isi schimba sediul: noul program de activitate
Primaria sectorului 1 revine din 27 aprilie in sediul din bulevardul Banu Manta, conform unui comunicat de presa al autoritatii locale.


De luni pana vinerea viitoare, serviciile de relatii cu publicul si altele din subordinea Primariei - Serviciul Urbanism, Serviciul Reabilitare Termica, Serviciul Fond Imobiliar, Serviciul Publicitate etc - vor functiona in paralel atat in sediul din soseaua Bucuresti-Ploiesti, cat si in cel din bd. Banu Manta.

De asemenea, de luni pana vinerea viitoare, casieria Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale din incinta Primariei sectorului 1 va functiona atat la adresa din soseaua Bucuresti-Ploiesti, cat si la sediul din Banu Manta, dupa urmatorul program: luni, marti, miercuri si vineri intre orele 8,30 — 16,30 si joi in intervalul 8,30 — 18,30.

Primarul sectorului 1 al Capitalei, Andrei Chiliman, declara pe 2 octombrie 2014 ca lucrarile la sediul din bd. Banu Manta au costat peste 20 de milioane de lei.

"Toate utilitatile din interior au trebuit sa fie demontate. (...) Lucrarile au inceput in 2007, au fost intrerupte in 2011, nejustificat, dupa parerea mea, de Ministerul Dezvoltarii, ce a avut aceasta lucrare in coordonare si refunctionalizarea a trebuit sa o preluam noi pe bugetul nostru, insa, cum a fost contestata licitatia, doi ani a trebuit sa asteptam o solutie", spunea la acea vreme edilul sectorului 1.




Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016