ANFP a publicat 3 instrumente utile in gestionarea resurselor umane

de Cristian Tanase 23 Sep. 2021 1238

ANFP a publicat 3 instrumente utile in gestionarea resurselor umane
Agentia Nationala a Functionarilor Publici (ANFP) si Ministerul Muncii si Protectiei Sociale deruleaza, in calitate de parteneri, alaturi de Secretariatul General al Guvernului, in calitate de beneficiar, proiectul a€žDezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administratia publica", cod SMIS 119957 (SIPOCA 136).


 

Obiectivul proiectului il constituie dezvoltarea sistemului de management strategic integrat al resurselor umane, astfel incat acestea sa poata asigura suportul necesar unei administratii publice moderne, performante, incluzive si inovative.
 

In cadrul acestui proiect au fost elaborate de catre consultantul Banca Mondiala materiale relevante pentru modernizarea managementului resurselor umane din administratia publica.
 

Acestea sunt utile cu precadere personalului cu atributii in domeniul resurselor umane, personalului cu functii de conducere, managerilor publici si auditorilor, dar se constituie in materiale de interes pentru toti functionarii publici.
 

1. Compendium cu fise standardizate pentru functiile publice cuprinde categoriile de functii inventariate (inventarierea diferitelor categorii de resurse umane care lucreaza in administratia publica) si fisele de post standardizate (includ cadre de competenta generale/specifice);


2. Ghid dedicat compartimentelor de resurse umane privind managementul de personal si dezvoltarea carierei in administratia publica asigurara corelarea sistemului de recrutare si evaluare a performantelor profesionale cu cadrele de competenta propuse;
 

3. Ghid privind modalitati si instrumente pentru motivarea personalului din administratia publica


 

 
Materialele au fost tiparite in 3.400 de exemplare si au fost diseminate catre 163 de institutii publice din toate regiunile de dezvoltare (institutii si autoritati ale administratiei publice centrale, consilii judetene, institutii ale prefectului si primarii de municipii). 
 

Cele trei publicatii sunt disponibile si pe site-ul ANFP AICI.
 

De asemenea, in perioada urmatoare, ANFP va pune la dispozitia institutiilor publice module de e-learning si va organiza o serie de ateliere de lucru tip webinar.
 

Scopul acestora este de a asigura prezentarea, promovarea si dezbaterea masurilor de reforma a managementului resurselor umane din administratia publica. Vor fi analizate masurile  propuse prin proiect si documentele elaborate de catre consultantul Banca Mondiala (modelul cadrelor de competente, conceptul pentru concursul national, managementul performantei etc). 
 

Detalii despre modulele de e-learning si atelierele de lucru vor fi comunicate in perioada urmatoare prin portalul de management al functiilor si functionarilor publici si promovate pe site-ul Agentiei.
 

Sursa: ANFP

 

Cristian Tanase Autor: Cristian Tanase
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016