Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Casa de Pensii se digitalizeaza! Dosare online pentru documentul portabil A1 si arhiva electronica pentru lucratorii migranti

de Cristian Tanase 15 Oct. 2020 49

Casa de Pensii se digitalizeaza! Dosare online pentru documentul portabil A1 si arhiva electronica pentru lucratorii migranti
CNPP a inceput derularea unui proiect privind eficientizarea activitatii CNPP pentru determinarea legislatiei aplicabile lucratorilor migranti, la nivelul sistemului public de pensii din Romania.


Obiectivul general al proiectului consta in cresterea capacitatii administrative a Casei Nationale de Pensii Publice (”CNPP”) in vederea optimizarii proceselor administrative de determinare a legislatiei aplicabile lucratorilor migrantisi adoptarea unor masuri de simplificare a furnizarii serviciului de eliberare a documentului portabil A1 catre beneficiari, prin implementarea unor sisteme informatice inovative, potrivit comunicatului CNPP.
 
Prin activitatile propuse in proiect se asigura rezolvarea problemelor identificate la nivelul CNPP prin analiza situatiei existente, referitoare la domeniul specific de activitate al CNPP (eliberarea documentului portabil A1) in ceea ce priveste legislatia, procesele, instrumentele de lucru, procedurile si stabilirea masurilor de simplificare pentru reducerea poverii administrative a cetatenilor si mediului de afaceri, permitand astfel operationalizarea modalitatilor de rezolvare a problemelor CNPP prin:

 
- Posibilitatea constituirii dosarelor electronice pentru solicitantii care au depus deja cereri de eliberare a documentului portabil A1 prin retro-digitalizarea acestora;

 
- Digitizarea fluxurilor interne ale institutiei destinate documentului portabil A1 prin intermediul platformei integrate si asigurarea lucrului colaborativ pe documentele aferente procesului pentru personalul CNPP, eliminandu-se astfel posibilitatea pierderii, dublarii si inconsecventei datelor si informatiilor detinute in cadrul institutiei;

 
- Instituirea unui mecanism electronic de schimb al informatiilor intre institutie si solicitanti prin intermediul portalului, eliminand astfel necesitatea depunerii dosarelor in format letric de la sediul institutiei;


 
- Gasirea imediata a documentelor in arhiva electronica si implicit scurtarea timpului de raspuns la solicitarile beneficiarilor;

 
- Realizarea imediata a unor statistici si rapoarte manageriale direct din platforma integrata prin intermediul functionalitatilor oferite de aceasta.
 
 
In cadrul proiectului, CNPP intentioneaza sa perfectioneze si personalul in functie de nevoile identificate la nivelul compartimentelor in ceea ce priveste intelegerea abordarii pe procese si implementarea masurilor de simplificare si de eficientizare a activitatii.
 
 
Reducerea birocratiei si simplificarea procedurilor, precum si introducerea de solutii informatice moderne si retro-digitalizarea arhivei fizice reprezentand dosare ale solicitantilor documentului portabil A1 sunt de natura sa eficientizeze activitatea CNPP (din perspectiva costurilor si timpului de reactie) si sa creasca gradul de transparenta si eficienta in prestarea serviciilor respective.
 
 
 
 
 
Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016