Evaluarea performantelor profesionale ale angajatilor MAI - Ordinului MAI nr. 94/2011

de Ioana Stoica 29 Nov. 2013 3177

Evaluarea performantelor profesionale ale angajatilor MAI - Ordinului MAI nr. 94/2011
Evaluarea personalului contractual incadrat in Ministerul Administratiei si Internelor se realizeaza printr-o procedura speciala, prin aprecierea obiectiva a activitatii personalului contractual, prin compararea gradului de indeplinire a obiectivelor individuale, stabilite anual, cu rezultatele obtinute in mod efective, conform Ordinului MAI nr. 94/2011.


Scopul evaluarii consta in:
 
a) stabilirea gradului de compatibilitate a persoanei evaluate cu cerintele cuprinse in fisa postului;
b) stabilirea obiectivelor profesionale individuale pentru perioada de evaluare urmatoare;
c) fundamentarea activitatii de promovare in functii, grade si trepte profesionale;
d) fundamentarea activitatii de recompensare;
e) identificarea nevoilor de formare profesionala continua;
f) validarea programelor de recrutare, selectie, incadrare, formare profesionala continua;
g) inlesnirea dialogului dintre sef si subordonat in vederea cresterii performantei profesionale;
h) acordarea altor drepturi stabilite de actele normative in vigoare
 
Activitatea de evaluare a personalului contractual se realizeaza in perioada 1 ianuarie – 15 februarie a fiecarui an, cu exceptia personalului didactic si didactic auxiliar, pentru care activitatea de evaluare se realizeaza in perioada 1-30 octombrie a fiecarui an, pentru personalul contractual care a desfasurat activitate profesionala in aceeasi unitate minim sase luni.
 
In intervalul perioadei de evaluare se realizeaza urmatoarele activitati:
 
a) desfasurarea de catre seful nemijlocit a interviului de evaluare, notarea concluziilor si stabilirea obiectivelor profesionale
individuale pentru perioada de evaluare care a inceput;
b) acordarea de catre seful nemijlocit a punctajului pentru fiecare obiectiv profesional individual si criteriu de evaluare;
c) calcularea punctajului mediu, a punctajului ponderat si a punctajului general de catre seful nemijlocit;
d) inscrierea aprecierilor si propunerilor de catre seful nemijlocit si transmiterea raportului de evaluare la seful unitatii/autoritatii sau  institutiei publice;
e) inscrierea concluziilor si recomandarilor de catre seful unitatii/autoritatii sau institutiei publice si aprobarea calificativului;
f) aducerea la cunostinta personalului a rezultatului evaluarii;
g) consemnarea in cuprinsul fisei de evaluare a intentiei formularii unei contestatii ori, dupa caz, depunerea unei contestatii la secretariatul unitatii/institutiei sau autoritatii publice din care face parte seful care a aprobat evaluarea;
h) solutionarea contestatiei si acordarea calificativului final;
i) luarea la cunostinta a calificativului final.
 
Procesul de evaluare a performantelor profesionale individuale are ca elemente de referinta:
 
– fisa postului, ca element de raportare la cerintele postului, activitatile si responsabilitatile corespunzatoare postului;
– obiectivele profesionale individuale stabilite pentru perioada evaluata;
– criteriile de evaluare

 
Ioana Stoica Autor: Ioana Stoica
Ioana Stoica, profesionist cu experienta de peste 7 ani in contabilitatea si fiscalitatea institutiilor publice, organizeaza si redacteaza spete contabile din domeniul bugetar, aducand in atentia dvs. orice modificari de ultima ora din acest sector legislativ. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 4.75 din 2 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Legislatia Muncii pentru Institutiile Publice. TOP 10 Formulare obligatorii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016