de InfoInstitutii.ro 26 Mai. 2020 406 |
Odata cu trecerea la starea de alerta, institutiile care functioneaza in cadrul sistemului public de pensii isi reiau activitatea de relatii cu publicul, gradual.
Urmarim sa protejam - in continuare - sanatatea beneficiarilor nostri si sa prevenim raspandirea Covid 19, astfel ca vom incepe cu urmatoarele servicii sensibile:
- Depunerea dosarelor de pensii si a cererilor de recalculare care presupun anexarea unor documente originale;
- Activitatea de expertiza medicala, in cazul pensiilor de invaliditate;
- Solicitarea ajutoarelor de deces.
Accesul in spatiile inchise va fi asigurat in conditii de siguranta sanitara si distantare sociala, cu respectarea fluxurilor si a traseelor definite.
Totodata, mentinem si recomandam posibilitatea:
- transmiterii cererilor si a documentelor prin intermediul serviciilor postale, de curierat si posta electronica, facilitand accesul la serviciile caselor teritoriale de pensii si pentru persoanele care nu se pot deplasa la sediile acestora,
- platii prin cont bancar a contributiilor de asigurari sociale si a ajutoarelor de deces.
- Pentru celelalte tipuri de servicii activitatea va continua si va fi asigurata telefonic si prin intermediul mijloacelor moderne de comunicare, datele de contact fiind afisate pe pagina de internet a caselor teritoriale de pensii.
Sursa: Casa Nationala de Pensii Publice

Redactia InfoInstitutii.ro are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul institutiilor publice si legislatiei aferente.
Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de Codul administrativ, salarizarea bugetara, modificarile privind institutiile publice si spetele contabile si fiscale din acest domeniu. Explicam detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile din sectorul bugetar.
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.