Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

La intrarea in sediul instantelor se va verifica temperatura de la distanta

de Cristian Tanase 01 Iun. 2020 516

La intrarea in sediul instantelor se va verifica temperatura de la distanta
Mai multe masuri au fost deja aprobate privind functionarea instantelor dupa incheierea starii de urgenta la 15 mai. Astfel, persoanele care vin la Inalta Curte de Casatie si Justitie dupa data de 15 mai sunt obligate sa poarte masti de protectie si li se va lua temperatura corpului prin mijloace neinvazive, iar cei care nu se conformeaza masurilor de limitare a raspandirii epidemiei provocate de noul coronavirus vor fi conduse in afara sediului instantei.


Colegiul de conducere al Instantei supreme a aprobat mai multe masuri pentru limitarea riscului de raspandire a epidemiei provocate de coronavirus, informeaza Agerpres, ca urmare a reluarii activitatii in salile de judecata, incepand cu data de 15 mai.
 
Astfel, la intrarea in sediul Inaltei Curti va fi verificata prin mijloace neinvazive temperatura corporala. Nu este permis accesul persoanelor care prezinta o temperatura corporala mai mare de 37 grade Celsius sau simptome evidente de infectie respiratorie, in ultimul caz decizia finala privind accesul apartinand medicului din cadrul ICCJ.
 
De asemenea, persoanele care vor sa participe la procese trebuie sa completeze o declaratie pe proprie raspundere privind riscurile asociate raspandirii COVID-19 (calatorii in zone de risc, diagnosticarea cu COVID-19, plasarea in izolare sau carantina, contactul cu un bolnav de COVID-19, simptomatologie specifica COVID-19).
 
“Chestionarul este astfel intocmit incat sa permita completarea intr-un timp mediu de aproximativ 3 minute, iar declaratia poate fi descarcata de pe site-ul ICCJ, completata si semnata in prealabil, in vederea reducerii timpului de asteptare la momentul efectuarii triajului epidemiologic.
 
Accesul partilor si al reprezentantilor acestora in sediul ICCJ va fi permis pentru data si ora fixate pentru judecarea procesului care ii priveste, pe baza actului de identitate si a citatiei, ori, in lipsa acesteia, in conformitate cu listele de acces intocmite pe baza dosarelor aflate pe rol in sedinta respectiva”, transmite sursa citata.
 
Se mentioneaza ca, la momentul accesului si pe toata durata prezentei in spatiile instantei este obligatorie purtarea mastii de protectie, dar si respectarea unei distante fata de alte persoane de 1,5 m. Aceste masuri se aplica si personalului instantei. De asemenea, se vor organiza culoare separate de intrare si iesire.
De asemenea, accesul la compartimentele auxiliare ale instantei (consultare dosare, eliberare certificate de grefa) se va efectua, in principiu, cu programare telefonica prealabila, astfel incat sa poata fi respectata distanta minima de protectie. In spatiile destinate studiului dosarelor din arhive au fost instalate panouri de protectie.
Cristian Tanase Autor: Cristian Tanase
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Contabilitatea cheltuielilor bugetare. TOP 9 studii de caz"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016