| de Cristian Tanase 30 Iul. 2015 3655 |
Va prezentam lista locurilor de munca vacante in administratia publica in luna iulie 2015:
Primaria Comunei Ilia: un post vacant de inspector
Primaria Comunei Ilia, Judetul Hunedoara organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie vacante, de inspector din cadrul Compartimentului Contabilitate, impozite si taxe locale.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor administrative;
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
20 august 2015, ora 09:00: proba scrisa;
21 august 2015, ora 09:00: proba interviu.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Ilia, Judetul Hunedoara, telefon 0254/282.716.
Primaria Comunei Vad: un post vacant de inspector debutant
Primaria Comunei Vad, Judetul Cluj organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacanta de inspector debutant (studii superioare, cu atributii de agent de turism), care va face parte din Compartimentul dezvoltare locala – SVSU – Urbanism.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
sa aiba studii superioare si specializarea agent turistic pentru postul de inspector;
sa aiba varsta minima reglementata de prevederile legale;
sa aiba capacitate deplina de exercitiu.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
20 august 2015, ora 14:00: termenul limita pentru depunerea dosarelor;
27 august 2015, ora 09:00: proba scrisa;
31 august 2015, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Vad din Vad, nr. 146, Judetul Cluj, telefon 0264/225.201.
Primaria Municipiului Gheorgheni: un post vacant de sef serviciu
Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de sef serviciu al Serviciului Financiar Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei municipiului Gheorgheni, judetul Harghita.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte juridice sau stiinte economice;
studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 2 ani;
sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata, in conditiile legii;
cunostinte operare pe calculator – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
28 august 2015, ora 09:00: roba suplimentara de testare a cunostintelor PC;
28 august 2015, ora 10:00: proba scrisa;
data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarul de inscriere la concurs se depune la sediul unitatii in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute la art. 143 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008, modificata si completata de HG nr. 1173/2008.
Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!













![Pensia de urmas - conditii, documente necesare si cerere pentru acordare [MODEL]](https://www.infoinstitutii.ro/dbimg_small/articole_110/mama-copil_6171.jpg)
