Fisa de post consilier principal achizitii publice

de Mihaela Croitoru 21 Ian. 2019 4556

Fisa de post consilier principal achizitii publice
Titularul postului are in vedere identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; negocierea contractelor de furnizare; asigura atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi.


Fisa de post consilier principal achizitii publice, conform PortalInstitutiiPublice.ro:


Identificarea postului
 
3. Numele si prenumele titularului: ............
 
4. Denumirea postului: Consilier
 
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
Pozitia in COR / Cod: 214946
 


 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Expert Achizitii publice
 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
3.  Nivelul postului: Executie
 
4. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Directorului  
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
 
Descrierea postului
 
6. Scopul general al postului
 
Titularul postului are in vedere identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; negocierea contractelor de furnizare; asigura atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii  [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
7. Competente personale:
 
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);

sa nu aiba antecedente penale

sa fie apt din punct de vedere medical
 
8. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului


Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 

este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;  
 
Atributii
 
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
 sa elaboreze documentatia de atribuire sau, in cazul organizarii unui concurs de solutii, a documentatiei de concurs, in baza solicitarilor scrise ale departamentelor;

sa se asigure ca indeplineste obligatiile referitoare la publicitate, conform legii;

 sa se asigure ca urmareste aplicarea si finalizarea procedurilor de atribuire;

sa constituie si sa se asigure ca pastreaza dosarul achizitiei publice;
sa se asigure ca urmareste derularea procedurilor de achizitii publice prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice, conform  legii;

sa se asigure ca pune in executare legile si celelalte acte normative in legatura cu procedurile de achizitii publice;

sa se asigure ca intocmeste proiectele contractelor de achizitii publice, cu sprijinul departamentelor de specialitate si transmite contractele catre utilizatori, pentru derulare si executare;  

sa se asigure ca verifica si transmite spre avizare continutul documentatiilor tehnico-economice pentru lucrarile de reparatii curente la mijloacele fixe (cladiri, utilaje, autoturisme, etc) din cadrul Institutului National al Magistraturii;

sa se asigure ca elaboreaza raspunsuri la adresele repartizate, pe care le prezinta conducatorilor ierarhici, pentru verificare si semnare;

sa stabileasca relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale

sa realizeze prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora

sa intocmeasca documentatia specifica

sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;

sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;

sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;  
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;  

sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi

sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.  
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.  Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
4. Obligatii si Restrictii:  
 
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;  
 
5.Conditiile de lucru ale postului
 
Desfasurarea activitatii la sediul societatilor
 
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
 
Va fi raspunzator si utilizeaza: Echipamente  Baze de date
 
 Conditii de formare profesionala
 
 Participa la sesiuni de formare si perfectionare
 
 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
 
Doar in situatii de urgenta
 
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
 
Specificatiile postului
 
 Nivelul de studii – studii medii economice;  

Experienta de minimum 5 ani in aprovizionare.
 
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini si competente personale incredere in sine;
competente de baza in matematica, stiinte si tehnologie
competente informatice competente sociale si civice
competente antreprenoriale
atentie distributiva
ascultare activa
indemanare;
capacitatea de a lucra individual;
dispus intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte;
spirit cooperant in crearea si cultivarea relatiilor de parteneriat.
 
 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru
 
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,                   S-D: ..................................................
 
 Data  
 
Numele si semnatura titularului postului,                                     Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
 
 
   A P R O B A T               Director General

 

 

Mihaela Croitoru Autor: Mihaela Croitoru
Mihaela Croitoru este un editor online cu experienta, dedicat muncii sale, pasionat de domeniul legislativ, atat in ce priveste relatiile de munca din cadrul institutiilor publice, dar si din sectorul privat. Subiectele prezentate sunt, de fiecare data, corecte, informative si de interes pentru angajatii bugetari. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 4.83 din 3 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016