Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Decizie de incetare a unei functii publice de conducere cu caracter temporar

de InfoInstitutii.ro 27 Dec. 2013 4018

Decizie de incetare a unei functii publice de conducere cu caracter temporar
Incetarea exercitarii cu caracter temporar a unei functii publice de conducere se va dispune prin completarea deciziei dupa urmatorul model:


Denumire angajator
Date de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr.de inregistrare
Data inregistrarii
 
 
                    DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE
 
       privind incetarea exercitarii cu caracter temporar a unei functii publice de conducere de catre doamna/domnul_____________
 
       Avand in vedere:
 
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea - cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- OUG nr.84/2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar in anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum si unele masuri fiscal bugetar;
- Decizia/Ordinul/Dispozitia nr.___________ privind exercitarea cu caracter temporar a functiei publice de conducere de ________ de catre doamna/domnul________________;
- Decizia/Ordinul/Dispozi?ia nr.___________privind repartizarea posturilor din cadrul
_______________________.
In temeiul prevederilor art. 87 alin. (1) lit. e) coroborate cu prevederile art. 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
_____(conducatorul unitatii)_____________________emite prezenta/prezentul
 
 
                      DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE
 
Art. 1 Incepand cu data prezentei(ului) decizie/ordin/dispozitie, in temeiul prevederilor art.92 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, doamna/domnul _________________ inceteaza exercitarea cu caracter
temporar a functiei publice de conducere de _______________, in cadrul _________________ si reia activitatea pe functia publica de executie detinuta anterior, de ____________, clasa ______, grad profesional __________, treapta de salarizare ________, gradatia _______, clasa de salarizare ______________ la in cadrul ______________.
(2) Cu aceeasi data, in conformitate cu prevederile art.11 si art.33 din Legea - cadru nr.284/2010, coroborat cu art.2 din OUG 84/2012, doamna/domnul____________________se reincadreaza in functia publica de executie de __________, clasa ______, grad profesional _______, gradatia ____, clasa de salarizare ___ (rezultata din adunarea clasei ___ din anexa nr.____ cap. ___ lit.___) cu ___ clase corespunzatoare transelor de vechime in munca) in cadrul ____________, cu un salariu de baza lunar de __________lei, rezultat din adunarea ____________.
Art. 2 Compartimentul Resurse Umane si Compartimentul financiar-contabil vor duce la indeplinire prevederile prezentei(ului) decizii/ordin/dispozitii.
 
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului,
(persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii)
 
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului,
 
Stampila angajatorului
 
Comunicata in data de__________________
 
Nume/Prenume:
 
Semnatura functionarului public:
 
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016