Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Noua limita de angajati la Ministerul de finante. Procedura modificata a contestatiilor

de Cristian Tanase 19 Apr. 2021 125

Noua limita de angajati la Ministerul de finante. Procedura modificata a contestatiilor
Ministerul Finantelor va avea un numar maxim de 1997 de angajati, cu exceptia demnitarilor, ca urmare a preluarii de la ANAF a 220 de posturi alocate activitatii de solutionare contestatii si a 62 posturi vacante.


Un proiect de hotarare publicat recent arata ca suplimentarea personalului este determinata de preluarea, de la ANAF, a activitatii de solutionare a contestatiilor formulate impotriva titlurilor de creanta. Acelasi proiect prevede infiintarea unui post de secretar de stat, pe langa cele 4 existente in prezent, si a 4 posturi aferente cabinetului demnitarului, si infiintarea unei functii publice corespunzatoare categoriei inaltilor functionari publici de secretar general adjunct, arata Agerpres. 
 

Totodata, o alta modificare se refera la comasarea prin absorbtie a Unitatii de management a investitiilor publice la nivel de serviciu in cadrul Directiei de Programare a Investitiilor Publice, care isi va schimba denumirea in Directia de investitii si parteneriate strategice. Aceasta va functiona in subordinea ministrului Finantelor. Potrivit aceleiasi surse, ar urma sa se infiinteze si Directia de politici publice si pregatire a sedintelor de Guvern, organizata prin transformarea Serviciului unitatea de politici publice si pregatire sedinte de Guvern.


"Propunerea are la baza o si mai buna functionare a activitatii ministerului in domeniul aprobarii si avizarii actelor normative avand in vedere rolul important ca minister de sinteza al Ministerului Finantelor, precum si necesitatea adoptarii in regim de urgenta a unor masuri in ceea ce priveste circuitul electronic si arhivarea electronica a actelor normative, conform noilor reglementari in acest sens, acte care insumeaza anual peste 12.000 de proiecte. Prin urmare se impune crearea unei structuri distincte, Directia de politici publice si pregatire sedinte de Guvern, care pe langa cele mentionate mai sus, va prelua si atributia de monitorizare a respectarii procedurilor stabilite de Legea nr.52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, precum si analiza modului de atingere a obiectivelor stabilite prin acte normative initiate de Ministerul Finantelor", se arata in documentul citat de aceeasi sursa.


De asemenea, dupa adoptarea noului proiect, Ministerul Finantelor Publice va deveni Ministerul Finantelor.



 

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "TOP 7 Formulare folosite in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016